مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تاکنون 2200 میلیارد تن برای پروژه آزادراه هورام آباد – بروجورد هزینه شده است – اخبار لرستان – استان خبر

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


خیرالله خادمی در حاشیه بازدید از پروژه بزرگراه خرم آباد – بروجرد – اراک که با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا انجام شد ، در مصاحبه با خبرنگار تسنیم در بروگردر وی گفت: به همراه سرمایه گذار این بزرگراه بازدید از بزرگراه خرم آباد – بروجرد داشتیم که خوشبختانه بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: این پروژه از نظر فیزیکی پیشرفت خوبی داشته و آخرین مراحل پروژه در حال انجام است و به زودی شاهد ترافیک و حمل و نقل در این بزرگراه خواهیم بود.

معاون وزیر راه گفت: پیش بینی ما این است که این پروژه در اوایل مرداد ماه سال جاری آماده بهره برداری خواهد شد ، این بزرگراه بخشی از راهروی بزرگراه بندر امام به تهران است که به عنوان یک دالان شمال-جنوب برای بزرگراه. کشور “.

وی گفت: تلاش ما این است که پس از آماده سازی بزرگراه ، در اسرع وقت ادامه این بزرگراه را که به اراک است آماده کنیم ، آن را تکمیل و از این قسمت استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل گفت: این بزرگراه عملا از هورام آباد به اراک طراحی شده است ، طول آن 134 کیلومتر است و در فاز اول 67 کیلومتر آن به بهره برداری می رسد.

وی در خصوص رفع موانع پس از بهره برداری از بزرگراه ، تصریح کرد: تمام گردنه ها و تمام مناطق در معرض تصادف از بهره برداری از این بزرگراه خارج شده و مسیر تقریباً 35 درصد کوتاهتر از وضعیت فعلی خواهد بود. سرعت کم و بیش زیاد شده و حرکت با سرعت 120 کیلومتر در ساعت آسان است.همچنین با استفاده از این بزرگراه ، در استان لرستان و در شبکه بزرگراه ، جاده شمال به جنوب کشور.

بیشتر بخوانید  به روسیه پیام واضحی درباره حمایت از اوکراین ارسال کردیم

حادمی با اشاره به میزان هزینه شده در این پروژه اظهار داشت: تاکنون 2200 میلیارد تن برای ساخت این بزرگراه هزینه شده است که به عنوان سرمایه گذاری 60 درصد دولت و 40 درصد خاتم الانبیا (ص) ساخته شده است. ) اردوگاه.

وی گفت: ما مردم عزیز بروگر تغییراتی را در طراحی بزرگراه ایجاد کرده ایم تا بزرگراه بتواند از آن بیشتر استفاده کند و این بزرگراه چند کیلومتری به سمت شهر بروجرد کج شده و به طرح اولیه تغییر یافته است. به نفع شهر بروهرد. “تقریباً مسافتی وجود ندارد و مانند کمربند و پیاده رو به نظر می رسد و شمال و جنوب شهر به گونه ای طراحی شده اند که دسترسی به تقاطع های هم سطح و دسترسی به بزرگراه را تسهیل می کنند تا مردم بتوانند به راحتی رفت و آمد کنند.

مدیر عامل توسعه ساخت و ساز و حمل و نقل کشور گفت: کسانی که مایل به سفر و بازدید از شهر بروجرد هستند می توانند از طریق همان تقاطع های سطح شهر سفر کنند. در قسمت جنوبی یک ماسه سنگ ورودی وجود دارد که از شمال به جنوب امتداد دارد. ما این ماسه سنگ ورودی را طراحی و طراحی کردیم که در قسمت جنوبی نیز ساخته شود.

انتهای پیام / 642 / ی

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *