تامین امنیت زیرساخت های صنعت بیمه اهمیت بالایی دارد



به گزارش شمانیوز ، مصطفی تزاری – مدیرکل اقتصاد و رفاه سازمان پدافند غیرعامل – که در حاشیه برگزاری مانور سنجش پایداری شبکه برق سازمان نظارت بر بیمه ها گفت: آمادگی حداکثری در برابر تمامی تهدیدات احتمالی. مرکزی یکی از سازمان های پیشرو با مشارکت فعال در حوزه پدافند غیرعامل است.

تذری افزود: جمهوری اسلامی ایران به دلیل موقعیت راهبردی و ایدئولوژیکی خود در نفی ظلم و مبارزه با استکبار، در معرض این گونه تهدیدات قرار گرفته است و از این رو آمادگی 100 درصدی برای مقابله با یکی از مهمترین اقداماتی را دارد که باید برای آنها برنامه ریزی شود. “

وی در این راستا به تشریح تاثیر سازمان پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف پرداخت و ادامه داد: برنامه هایی با دستگاه های اجرایی و زیرساخت های آنها برای دستیابی به حداکثر آمادگی اجرا می شود و ارتقای سطح آمادگی در برابر تهدیدات یکی از اهداف است. این پروژه در دست بررسی است.

مدیرکل اقتصاد و رفاه سازمان پدافند غیرعامل، اطمینان از تداوم کارکردهای ضروری را یکی از انگیزه های ایجاد مانور دفاعی در حراست مرکزی عنوان کرد و افزود: ثبات وجود دارد.

وی در پایان رصد مستمر اوضاع و تهدیدها را اساسی ترین ماموریت سازمان پدافند غیرعامل برشمرد و گفت: صنعت بیمه یکی از حوزه های تعیین کننده، کارکردی و تشویق کننده برای تداوم چرخه اقتصاد داخلی و بین المللی است. ساختار اقتصاد کشور آسیب جدی می بیند، بنابراین امنیت زیرساخت های صنعتی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

بیشتر بخوانید  مالدیو و چین زنان ایران در بدمینتون در المپیک توکیو هستند

طزری در پایان ابراز امیدواری کرد: همه دستگاه ها با درک حساسیت های موجود، مراقب مناطق در معرض خطر کشور باشند.

اداره کل روابط عمومی و امور امنیت مرکزی بین المللی

دیدگاهتان را بنویسید