تالار گفتگوی بیمه ایران فضایی صمیمی برای طرح نظرات همکاران است



شهرستانی با اشاره به تلاش ها و حمایت های مدیرعامل سابق و فعلی این شرکت در ایجاد مجمع بیمه ایران، افزود: در اواخر سال 1400 در راستای اجرای سیاست های ابلاغی و با نظارت و تاکید حسن شریفی رئیس جمهور و مدیرعامل. ، راه اندازی شد.

وی هدف از ایجاد این سالن در پورتال شرکت را انتقال دانش، صمیمیت و آشنایی، تفکر و تبادل نظر، شفاف سازی و تبیین و شفاف سازی نظرات و افکار عمومی کارکنان به شیوه صحیح و کارآمد عنوان کرد و گفت: اعضای گروه بدون هیچ محدودیت و نگرانی (با ضمانت حفظ هویت، حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی) در اظهار نظر آزادند و در مقابل منتظر واکنش و توضیحات مسئولین ذیصلاح و یا سایر همکاران مطلع هستند. مسئله.

مدیر کل گروه مشاور در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به حمایت و استقبال خوب جمع کثیری از همکاران، شاهد فضا و جریان ارتباطی پویا و کارآمد هستیم. قطعا حمایت و همکاری هر یک از کارکنان می تواند منجر به اثربخشی، تحول، جذابیت و شکوفایی چندین برنامه و ایده توسعه در پیش روی شرکت شود.

شهرستانی با قدردانی از زحمات تمامی گروه های دست اندرکار در تشکیل این مجمع، برنامه های کمی و کیفی را برای ارتقای این مجمع مورد بحث و بررسی قرار داد و گفت: باید از خدمات و دانش مشاوران متخصصی که دارای پیشینه علمی و توانمندی در این زمینه هستند استفاده کنیم. .

همچنین با توسعه این مجمع در آینده نزدیک نمایندگان و مشتریان در آن شرکت خواهند کرد تا این مجمع به پایگاهی برای تولید علم بیمه تبدیل شود. اطلاعات ثبت شده در اینجا مطمئناً به مدیران در تصمیم گیری، تولید محصولات بیمه ای جدید و ارائه راه حل های کاربردی و جدید کمک می کند.

بیشتر بخوانید  رئیس جمهور افغانستان: طالبان هیچ اراده ای برای صلح ندارند

شهرستانی ارتباط این تالار با مجموعه های دیگر از جمله سامانه پیشنهادات و مدیریت دانش را مهم دانست و گفت: با بررسی هوشمندانه مکالمات افراد در این تالار به ایده ها و داده های بسیار ارزشمندی دست خواهیم یافت که این اطلاعات فقط مختص سامانه پیشنهادات نیست. بخش.” برای مدیریت فنی مربوطه. مدیران شرکت با جمع بندی نظرات و بحث هایی که در مورد محصولات و خدمات شرکت به اشتراک گذاشته می شود و جذب ایده ها، دیدگاه ها و تجربیات مختلف می توانند علاوه بر بازخورد غیرمستقیم، بازار آن محصول را تنظیم و حتی توسعه دهند، مدیریت دانش را نیز به دست آورند. برای افزایش بینش و اطلاعات کارکنان در بخش های مختلف استفاده می شود.

روابط عمومی بیمه ایران

دیدگاهتان را بنویسید