مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تاس جوجه کباب مکزیکی با کوینولا و حبوبات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


تاس جوجه کباب مکزیکی با کوینولا و حبوبات

مواد لازم

1 ثاشق غذاخوری روغن زیتون 1 عدد پیاز خرد شده 2 عدد فلفل دلمه ای قرمز بریده شده به تکه های بزرگ 3 قاشق غذاخوری رب 2 بسته 400 گرمی گوجه فرنگی خرد شده 4 قطعه سینه بدون استخوان 1 بسته 400 گرمی حبوبات آبکشی شده یک دسته گشنیز خرد شده 1 لیمو ترش آب گرفته شده ماست طبیعی برای سرو

طرز تهیه

روغن را در یک ماهیتابه داغ کنید و سپس پیاز و فلفل دلمه ای ها را برای چند دقیقه ای به آن اضافه کنید تا نرم شوند. سپس رب را به آن اضافه کرده و در ادامه گوجه فرنگی آن را اضافه کنید. سپس جوجه ها را در ماهیتابه ریخته و روی آن را آب بریزید به حدی که روی جوجه ها را بپوشاند. قبل از ریختن آب کمی جوجه ها را تفت دهید تا کمی سرخ شوند که این کار در حدود 20 دقیقه ای طول می کشد.

تاس جوجه کباب مکزیکی با کوینولا و حبوبات

یک قابلمه سس خوری از آب برداشته و بگذارید آب جوش بیاید. کوینولا را به آن اضافه کنید و بگذارید به مدت یک ربع بماند تا خوب بپزد و ترد شود ، سپس حبوبات را به آن اضافه کنید. سپس آن را خوب آبکشی کنید و آب لیمو ترش را به آن اضافه کنید و قبل از اینکه آن را داخل تاس کباب بریزید چاشنی آن را بچشید.

هر جوجه را برداشته و روی یک تخته گوشت بگذارید و با دو چنگال آن را به دو قسمت تقسیم کنید. آن را به سس گوجه برگردانید و کمی شکر بریزید تا مزه خوبی پیدا کند. آن را با کوینولا سرو کنید ، روی تاس کباب را با چند تکه گشنیز تزئین کرده و در کنار آن یک کاسه کوچک ماست قرار دهید.

بیشتر بخوانید  طرز تهیه 2 مدل لواشک آلو زرد خوشمزه و آسان

ileev


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *