تاریخ واریز یارانه تیرماه تعیین شد



به گزارش سلام نو، محمد سبحان حسنی معاون سیاسی استانداری ایلام 26 تیرماه از اجرای آزمایشی پرداخت یارانه ای کالا در شهرستان ایلام خبر داد. سپس اعلام شد که طرح کالابرگ در سه شهرستان گرمسار، آبیک و ایلام اجرا کن. پس از آن، محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده تبریز در مجلس در خصوص مزایای کالایی شدن پرداخت یارانه جدید صحبت کرد. آیا این به معنای لغو یارانه مالی است؟

اگرچه در هفته‌های اخیر، کارمندان مختلف کشور به طور ضمنی از ادامه پرداخت پولی یارانه جدید برای مدت نامحدود خبر داده‌اند، اما سخنان این دو مقام دولتی احتمال کالایی شدن پرداخت یارانه معیشتی را تقویت کرده است.

طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها وی با رد پرداخت کالاهای جدید یارانه ای گفت: وصول تیرماه 100 درصد نقدی خواهد بود و صحبتی مبنی بر امکان پرداخت کالاهای یارانه ای در ماه های بعد وجود نداشت.

وی در عین حال با بیان اینکه از اجرای آزمایشی پرداخت برای کالاهای یارانه ای در مناطقی مانند ایلام اطلاعی ندارم، افزود: شاید در آینده نحوه پرداخت از نقدی به کالایی تغییر کند اما در حال حاضر چنین چیزی وجود ندارد. روش پرداخت.” طرح.”

از اردیبهشت ماه برنامه اصلاح ارز ترجیحی با هدف تامین وسایل اولیه زندگی مردم با نرخ از شهریور 1400 آغاز شده است. اما نتیجه اجرای این برنامه تاکنون افزایش چشمگیر قیمت عمومی اقلام اساسی و غیر ضروری بوده است.

در دو ماه گذشته به دلیل نبود زیرساخت های بانکی، دولت اقدام به پرداخت یارانه معیشتی به صورت نقدی کرده است، اما همانطور که در ابتدای اجرای این برنامه بیان شد، در پایان باید این یارانه به صورت نقدی پرداخت شود.

بیشتر بخوانید  تصویر آرایش کرده مهشید جوادی غوغا کرد/بازیگر بچه مهندس با چهره جدید نمایان شد

دیدگاهتان را بنویسید