تاریخ نگاری یک کارگردان زن / جایزه بزرگ برای ایران



به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا ، مراسم اختتامیه هفتاد و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کن 12 دقیقه پیش در تالار بزرگ لومیر شنبه شب برگزار شد و برندگان این مسابقه معرفی شدند. از بین 24 فیلمی که در این گروه رقابت می کنند ، نخل طلای امسال برای فیلمبرداری راهی این کشور شد تیتانیوم تولید شده جولیا دوکرنا کارگردان و فیلمنامه نویس 37 ساله فرانسوی وارد شده است ، فیلم قهرمان از جانب عسگر فرهادی و ضمیمه 6 پوند ایهو تاسمانیان غالبا آنها برای دو فیلم جایزه بزرگ جشنواره و جایزه هیئت داوران را به دست آوردند حافظه تولید شده Apichatpong Virastakol و زانوی یکی توسط نداو لاپید اهدا شد.

در زمینه بازیگری ، کلوپ لندری جونز درباره فیلم نیترام او جایزه بهترین بازیگر و رینیت رانسوهو برای بازی در فیلم بدترین مرد جهان او جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد. همچنین لئوس کاراکس برای موزیکال شما هستید وی برنده جایزه بهترین کارگردانی جشنواره کن شد ریوسوکی هماگوچی درباره فیلم خودروی من را بران او جایزه بهترین فیلمنامه را به خانه برد.

جایزه دوربین طلایی برای مورینا آنتون ونت a Ko شی anovi. فیلم برنده جایزه همه گاوها در جهان نخل طلا بهترین فیلم کوتاه را از آن خود کرد.

جشنواره فیلم کن 2021 ، که قرار بود از 11 تا 22 مه (21 مه تا 1 ژوئن 1400) برگزار شود ، به دلیل فوران تاج به تعویق افتاد و در نهایت از 6 تا 17 ژوئیه (15 تا 26 ژوئیه) پس از تقریباً دو ماه …

بیشتر بخوانید  شرایط واردات خودروهای کارکرده اعلام شد + جزئیات

دیدگاهتان را بنویسید