تاریخ دقیق برگزاری چهلم سردار سلیمانی



چهلم سردار سلیمانی چه روزی است ؟


دلگرم: روز گذشته در اقدامی کاملا ناجوانمردانه و بزدلانه سردار سپهبد قاسم سلیمانی به شهادت رسید .


با اندک محاسبات روزشماری متوجه خواهید شد که چهلم عروج پر افتخار این سردار شریف با چهل و یکمین جشن انقلاب مصادف شده است .


بیشتر بخوانید : سردار قاسم سلیمانی کیست و چگونه به شهادت رسید ؟


آری سردار «قاسم سلیمانی» به شهادت رسید؛


سردار رشید اسلام و ایران پس از 40 سال مجاهدت برای سرافرازی ملت ایران اجر مجاهدت های خود را با شهادت خونین از خداوند تبارک تعالی گرفت.


او از نخستین روزهای دفاع مقدس راهی جبهه ها شد و در شمال و جنوب عرصه های نبرد قهرمانه بدنبال شهادت می گشت.


رشادت های او در عملیات های والفجر8، کربلای4 و5 زبانزد فرماندهان دلیر دفاع مقدس است. لشگر 41 ثارالله جزء لشگرهای خط شکن نبردهای بزرگ و حماسه ساز رزمندگان اسلام بود.


پایان جنگ برای او آغاز جدید برای ادامه نبرد با استکبار جهانی و بویژه آمریکا بود، لذا از سوی مقام معظم رهبری به سمت فرماندهی نیروی قدس سپاه منصوب شد از آن زمان وی عمق استراتژیک جمهوری اسلامی و اقتدار ایران اسلامی را به سواحل مدیترانه و تنگه باب المندب برد و جریان پلید حکومت داعش را در عراق و سوریه با تدبیر نابود کرد. دست پُر قدرت ملت ایران از آستین حزب الله لبنان، حماس و جهاد فلسطین، حشد الشعبی عراق و انصار الله یمن بارها بر سینه ابر قدرتها توسط وی کوبیده شد.

بیشتر بخوانید  عکس های کامبیزا بازیگر قدیمی برنامه سینما گلخانه


همه این هنرنمایی رزمی با عزم و اراده پولادین مرد بزرگ تاریخ سردار سپهبد قاسم سلیمانی در بامداد13 دی ماه به هنگامی که وی شهد شیرین شهادت را در پیوستن به سرداران شهید اسلام و ایران نائل شد.


بیشتر بخوانید:


گلچینی از اشعار سوزناک در فراق سردار قاسم سلیمانی


۱۷ شعر برای شهادت سردار قاسم سلیمانی


دیدگاهتان را بنویسید