تاریخ دقیق استفاده از کارت سوخت + مشخصات دقیق اعلام شد


تاریخ دقیق استفاده از کارت سوخت

دلگرم کننده: مدیر کل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از لزوم استفاده از شناسنامه برای سوخت از 20 مرداد خبر داد.

امیر وکیل زاده گفت: در راستای جلوگیری از سوء استفاده و مبارزه با قاچاق سوخت این طرح را اجرا می کنیم.

وکیل زاده با تاکید بر اینکه فرهنگ استفاده از شناسنامه برای سوخت باید در جامعه نهادینه شود، گفت: بخشی از قاچاق سوخت ناشی از سوء استفاده از شناسنامه دیگران است.

وی افزود: کارت سوخت هر فرد باید توسط همان فرد و در همان شهر محل زندگی خود استفاده شود. در غیر این صورت شاهد سوء استفاده ها خواهیم بود و منطقی است که هرکس سوخت خود را با کار خود مصرف می کند به رونق و اقتصاد کشور کمک کرده است.


کارت سوخت تابلوی قاچاق

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تصریح کرد: این کار وظیفه همه مردم است زیرا کمک زیادی به اقتصاد می کند و مانع از پیش رفتن یارانه مردم و کشور در مسیر درست می شود. ” به همین دلیل است که من به همه توصیه می کنم از کارت شناسایی خود استفاده کنند و ما فقط بر جلوگیری از سوء استفاده اصرار داریم.

وکیل زاده گفت: در این راستا از مردم خواسته ایم که از 20 مردادماه از کارت شناسایی خود برای سوخت جایگاه ها استفاده کنند و امیدواریم از این طریق بتوانیم در این زمینه ساماندهی بیشتری داشته باشیم.

مردم در صورت گم شدن کارت سوخت چه باید بکنند؟

بر اساس آخرین اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، آن دسته از مالکان خودروهایی که کارت سوخت هوشمند خود را گم کرده اند و طبق فراخوان قبلی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، اطلاعات خود را وارد سامانه دولتی کرده و مراجعه می کنند. از طریق موارد ضروری، نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و کارت هوشمند سوخت آنها بر اساس ثبت نام قبلی صادر و توسط پست جمهوری اسلامی ایران به آنها تحویل داده می شود.

بیشتر بخوانید  فیلم/ بدون شوخی سامیه مجری با فرهاد مجیدی😐

این هموطنان با دریافت کارت، هزینه صدور کارت سوخت المثنی را به میزان تعرفه مصوب به کارکنان اداره پست جمهوری اسلامی ایران پرداخت خواهند کرد. همچنین در صورتی که برخی از شهروندان در تماس قبلی کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده و از طریق سامانه مدیریت همراه ثبت نام نکرده باشند، می توانند جهت صدور به پلیس +10 یا سامانه همراه (به ترتیبی که متعاقبا منتشر می شود) مراجعه کنند. . تکراری از قانون کارت هوشمند سوخت.


دیدگاهتان را بنویسید