تارتاروس: ما برای افتخار فوتبال به میدان می رویم


مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی پیکان و پرسپولیس گفت: پیش بینی یک بازی دشوار طبیعی است. پرسپولیس یکی از بهترین تیم های پنج سال اخیر ایران از جمله امسال بوده و هست. او چهار سال قهرمان شده و قبل از هفته گذشته در پنجمین سال در رده های بالای جدول است. این نشان دهنده کیفیت پرسپولیس است و بازی مقابل این تیم می تواند برای ما سخت باشد.

وی با بیان اینکه پرسپولیس کادر فنی بسیار خوب و با اخلاقی دارد ، گفت: این کار کار ما را سخت می کند. به جرات می توانم بگویم تیم گل محمدی بهتر از کالدرون و حتی برانکو بازی می کند و آمارها نیز همین را نشان می دهد. این را می گویم نه برای جلو دویدن ، بلکه برای بیان قدرت پرسپولیس. سپس در مورد جوانان باانگیزه و بازیکنان باتجربه و با کیفیت خود صحبت می کنم. من همیشه در مورد جوانان پیکان صحبت کرده ام و اکنون در مورد تجربه تیمی صحبت می کنم که در این فصل نقش بسزایی در کسب نتایج ما داشته است. با تشکر از همه آنها.

سرمربی پیکان گفت: فردا روزی است که به افتخار فوتبال در زمین بازی بیرون خواهیم رفت. “بازیکنان من شرایط را درک می کنند و می دانند که خدای ناکرده نباید در قهرمانی تأثیر بگذاریم. از آنجا که مقابل همه تیم ها بازی کرده ایم ، باید با پرسپولیس هم بازی کنیم و کار خود را انجام دهیم تا نتیجه بگیریم که خدا ، هیچ استرسی نداریم. برای این مسابقه و من فکر می کنم بازی بسیار خوبی خواهد بود. پرسپولیس تیم باتجربه ای است و ممکن است کمی استرس وجود داشته باشد ، اما ما استرس یکسانی نداریم و گرچه به تیم خوب و بزرگ پرسپولیس احترام می گذاریم ، اما فقط پیروزی.

بیشتر بخوانید  فرستاده ویژه آمریکا در افغانستان به دوحه می‌رود

تارتاروس با بیان اینکه با هر نتیجه ای عده ای در فضای مجازی از وی انتقاد می کنند گفت: فضای مجازی در کشور مسموم شده و مردم به راحتی آزرده می شوند. من نمی دانم چه کاری باید انجام دهم و امیدوارم که مسئولان راهی برای بهبود و سالم سازی فضای مجازی پیدا کنند. در چند روز گذشته ، سه گروه از افراد در فضای مجازی پیام هایی را به صفحه شخصی من ارسال کرده اند. گروهی از بستگان ما را به بازی عادلانه تشویق کردند ، که من از آنها تشکر می کنم و ما برای این کار هستیم.

وی افزود: برخی از هواداران پرسپولیس هستند که ما را تشویق می کنند تا به نوعی آرام باشیم و اجازه می دهند پرسپولیس قهرمان شود. پاسخ من به دوستانم این است که من از جوانی وارد فوتبال شدم و در مدرسه پرسپولیس و پاس بزرگ شدم. ما یاد گرفتیم که در آینده درست بازی کنیم و صادقانه تمرین کنیم. لطفا اجازه ندهید این طرفداران چنین چیزی را از ما بخواهند. برخی از مردم به ما تهمت و توهین کردند که من آنها را نادیده نمی گیرم و آنها را به خدا می سپارم ، که مراقب اعمال ما است.

سرمربی پیکان با اشاره به تقابل حساس تیم هایش با پرسپولیس ، خاطرنشان کرد: در سال 1992 که من در گسترش فولاد حضور داشتم ، پرسپولیس در بالای جدول بود و علی دی نیز سرمربی این تیم بود. همه می دانند که من چقدر با دایی نزدیک هستم و او بهترین دوست من است. با این وجود پرسپولیس را در تبریز 1-0 شکست دادیم و پرسپولیس امسال پیروز نشد. این فصل فولاد با شکست ما در تبریز به مقام قهرمانی دست یافت. کسانی که تهمت می زنند این وقایع را مرور می کنند و ما را بهتر می شناسند.

بیشتر بخوانید  کنایه های هان به وضعیت اقتصادی و قیمت پراید که به 200 میلیون تومان می رسد / فیلم

تارتاروس همچنین به پیروزی یک بر صفر نفت مسجد سلیمان مقابل شاگردان گابریل کالدرون اشاره کرد و گفت: “سال گذشته در ورزشگاه آزادی ما با نفت ماجد سلیمان پرسپولیس را شکست دادیم که این چندی پیش نبود.” پاس ما یاد گرفتیم که عادلانه بازی کنیم. وقتی بچه های ما کوچک هستند ، پشت میز کنار ما می نشینند و لقمه ای که من در دهان فرزندم می گذارم باید تمیز باشد. این مهمترین چیز است و ما به چیز دیگری فکر نمی کنیم. من به همه طرف خودم از جمله مردم اصفهان و هواداران پرسپولیس قول می دهم که فردا با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این س explainedال توضیح داد: “اگر پیروزی تاثیری در موقعیت پیكان در جدول نداشته باشد ، آیا دوست دارید كه پیكان پیروز شود یا پرسپولیس؟” ، پیروزی تیمی كه در آن كار می كنم برایم مهمتر است. من در حال حاضر در پیکان کار می کنم و اولویت من پیروزی در پیکان است. پیروزی این تیم برای من ارزش بیشتری دارد. سال گذشته اما من قول دادم که در مورد یک تیم خاص صحبت نکنم ، به شرطی که تیم داشته باشم.

سرمربی پیکان با اشاره به پاداش پرداخت شده توسط مدیران باشگاه در صورت شکست از پرسپولیس خاطرنشان کرد: پس از یک بازی نساجی که بقای ما در لیگ برتر را تأیید کرد ، این باشگاه قطعنامه ای تصویب کرد که هم پاداش داشت و هم جریمه. این امر برای ایجاد انگیزه در بازیکنان ما بسیار خوب بود و از مدیران باشگاه تشکر می کنم. اگر پیروز می شدیم باید پاداش می گرفتیم و اگر شکست های زیادی متحمل می شدیم جریمه می شدیم. این جنایات هنوز در حال انجام است و در صورت باخت پرسپولیس ، باشگاه به اعضای تیم پاداش می دهد.

بیشتر بخوانید  فال روزانه دوشنبه 1 مرداد 1403

تارتاروس با بیان اینکه گل محمدی از او خواسته تا پیکان را با بهترین تیم به میدان بیاورد گفت: گل محمدی نیازی به تعریف من ندارد. کیفیت وی در نتایجی که دریافت می کند و در سخنرانی هایی که در کنفرانس های مطبوعاتی ارائه می دهد مشهود است. گل محمدی با این اپلیکیشن شخصیت والای خود را نشان داد و امیدوارم به جز دیدار فردا مقابل ما موفق و سربلند باشد.

وی در پایان گفت: سی اخبار می شنویم که روزانه 300 تا 400 نفر بر اثر بیماری عروق کرونر قلب می میرند که ما را بسیار ناراحت می کند. من از هموطنان خود می خواهم که رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند. من همچنین از کارمندان می خواهم سرعت واکسیناسیون عمومی در کشور را افزایش دهند تا بتوانیم از شر این ویروس لعنتی خلاص شویم و به شرایط عادی جامعه برگردیم.

دیدگاهتان را بنویسید