“تارا” مجموعه ای از اولین ها در سیستم برقی و الکترونیکی محصولات ایرانی است – اخبار بازار تسنیم


طبق گزارشات خبرگزاری تسنیم هودرو ، مدیر سیستم های الکتریکی ، الکترونیک و طراحی پلت فرم ایران می گوید: “موتور TU5 Plus یک نسخه ارتقا یافته از موتور TU5 است و قدرت و گشتاور تارا را با این موتور در مقایسه با سایر خودروهایی که قبلاً مجهز شده اند می سازد.” آنها یک موتور TU5 بودند ، بسیار بهتر ، کم مصرف تر و آلاینده تر.
سید احمد مدیر قمی با اشاره به سیستم چند رسانه ای پیشرفته این محصول اظهار داشت: پردازنده چند رسانه ای Tara به دلیل نصب لینوکس یک QT شش هسته ای با سرعت مناسب است. این پردازنده از نظر استفاده از سیستم لینوکس بسیار قدرتمندتر از ویندوز است و شفافیت صفحه نمایش آن 600 در 1024 است که نسبت به خودروهای ایرانی موجود در بازار وضعیت بهتری دارد. تنظیمات Follow Me در این صفحه تعبیه شده است.
وی افزود: اتصال به تلفن همراه راننده (لینک آینه) یکی دیگر از ویژگی های این سیستم چند رسانه ای است که قطعا برای مشتری جذاب خواهد بود ، زیرا می تواند از ویژگی های تلفن همراه خود بر روی نمایشگر خودرو استفاده کند. “در نسل ششم . سیستم چند رسانه ای که از خودروی تارا راه اندازی شده و در سایر محصولات ایران خودرو نصب می شود ، همچنین امکان تماس با خودرو یا خدمات اضطراری (Ecall و Bcall) را افزایش می دهد.
مدیر طراحی سیستم های پاور ، الکترونیک و پلت فرم ایران خودرو خاطرنشان کرد: علاوه بر سیستم کروز کنترل ، سیستم محدودیت سرعت نیز از دیگر امکانات این خودرو است و فعال شدن آن باعث می شود راننده از سرعت مجاز تعیین شده در جاده پیروی کند و انجام دهد فرد را سهوا نادیده نگیرید این سیستم به راننده اجازه می دهد با خیال راحت ، ضمن حفظ سرعت ایمن ، نگران فراتر رفتن از سرعت نباشد.
وی از تجهیزات GSI به عنوان یکی دیگر از تجهیزات ارائه شده در این خودرو نام برد و گفت: این تجهیزات باعث می شود دنده متناسب با سرعتی باشد که هنگام رانندگی بر روی صفحه نمایش خودرو به راننده منتقل می شود ؛ ارائه دنده مناسب به راننده منجر به مصرف مطلوب سوخت در حین عملکرد صحیح خودرو می شود. استفاده از تجهیزات GSI برای حفاظت از حقوق مشتریان در رفاه ، حفاظت از محیط زیست و رعایت استانداردهای بالادستی.

بیشتر بخوانید  هشدار وزیر نفت درباره تبدیل شدن ایران به واردکننده بنزین

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید