تاخیر در افتتاح دفاتر کرمان 2 ساعت دیگر تمدید شد



به گزارش ایرنا ، با در نظر گرفتن این چهار ساعت ، ساعت کار ادارات در کرمان 11 ساعت خواهد بود.

در بیانیه اداره کل مدیریت بحران استان کرمان آمده است: طبق بیانیه اداره کل حفاظت از محیط زیست مبنی بر بالا بودن میزان آلودگی هوا و نظرات اداره کل هواشناسی در مورد پایداری جوی فعلی و دانشگاه علوم پزشکی ، که این شرایط برای سلامتی خطرناک است اعضای جامعه ، کارگروه استانی در شرایط اضطراری آلودگی هوا ، شروع کار همه بخش ها و دستگاه های اجرایی را با شرایط ارتباط قبلی تا دو ساعت دیگر تمدید کرده اند .

مجید سعیدی ، مدیرعامل مدیریت بحران استان کرمان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس تصمیم و تصویب کارگروه استانی ، شرایط آلودگی هوا فوری است و براساس اداره کل حفاظت محیط زیست و هواشناسی ، آلودگی هوای کرمان افزایش می یابد. “و ثبات وی و نظر دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر اینکه این وضعیت برای سلامتی شهروندان کرمان خطرناک است ، کند خواهد شد.

به گفته وی ، در سایر شهرها به جز کرمان ، استانداران می توانند با اعلام محیط زیست و مرکز بهداشتی درمانی مربوطه ، تصمیمات لازم را در مورد نحوه کار ادارات براساس اختیارات تفویض شده اتخاذ کنند.

وی گفت: علاوه بر این ، این محدودیت کار مسئولیت بالاترین نهاد مربوطه برای بخش خصوصی ، بانک ها ، رادیو و تلویزیون و مراکزی است که قبلاً وقت خود را برای رسیدگی به پرونده های مدنی داده اند ، مانند دادگستری و آژانس های خدماتی . “

بیشتر بخوانید  آخرین‌ مهلت تایید نهایی مدارک رتبه‌بندی از سوی معلمان

فرماندار شهرستان گیرفت همچنین از تاخیر 2 ساعته در شروع کار ادارات این شهرستان به دلیل آلودگی هوا خبر داد.

از ساعات اولیه صبح امروز گرد و غبار در هوای کرمان ظاهر شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید