تاج نظم دوره ای را نقض کرد


تاج علت این اختلال در دورهمی است

MeetNews مهران مدیری درباره جزئیات فینال دورهمی گفت: 24 نفر از 24 برنامه اول اولین نفر شدند و در مرحله نیمه نهایی شرکت کردند. 9 قسمت از این برنامه به نیمه نهایی ، فینال و فینالیست های یکشنبه شب اختصاص دارد.

این کارگردان در توضیح بیشتر در مورد مرحله نیمه نهایی گفت: قبل از این مرحله این دور با هشت نفر بود و اکنون با چهار نفر برگزار می شود. از این چهار نفر ، یک نفر با نمره پایین تر می رود و سه نفر به مرحله ربات می روند. شش قسمت اینگونه خواهد بود. دو قسمت متفاوت است و یک قسمت آخر بین دو نفر وجود خواهد داشت. یکی از این دو برای مسابقه انتخاب می شود. یعنی از امشب بعد از 9 قسمت به فینالیست ها و آخرین نفری خواهیم رسید که برنده خواهد شد.

وی تأکید کرد که در مرحله جدید مسابقه “دورهمی” ، مسائل دشوارتر شده اند.

مجری دورهمی ، که این توضیحات را در برنامه روز یکشنبه ، 3 آگوست ارائه داد ، همچنین در مورد نحوه حضور فینالیست ها گفت: “ما باید برندگان را به ترتیب قسمت های پخش شده بیاوریم ، اما شرایط مختلفی وجود داشت. وی افزود: اینكه یك شركت كننده نمی تواند به موقع در این برنامه شركت كند یا یكی از شركت كنندگان به بیماری عروق كرونر قلب مبتلا است و باید منتظر بمانیم تا او دوره را به سلامت بگذراند ، بنابراین به طور تصادفی 24 نفر در این 9 قسمت شركت می كنند.

این کارگردان در پایان سخنان خود تأکید کرد: مسابقات ما در مرحله نیمه نهایی ، فینال و فینالیست دشوارتر و طبیعتاً هیجان انگیزتر است. اطلاعات شرکت کنندگان قطعاً بیشتر است و آنها بیشتر بخوانند تا به س difficultالات دشوارتر پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید  گفت وگو با حجت الاسلام ابوالقاسمی| معنای «قَتیل العبرات» بودن امام حسین / زمانی که خداوند به موسای نبی از "عاشورا" خبر می‌دهد- اخبار دین ، قرآن و اندیشه - اخبار فرهنگی تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید