تاج دلتا مانند آبله مرغان مسری است



این مرکز روز جمعه اعلام کرد که گونه دلتا می تواند از طریق افراد واکسینه شده به دیگران منتقل شود و می تواند بیماری بیشتری نسبت به گونه های قبلی ایجاد کند.
به گفته مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده ، افراد مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب 10 برابر بیشتر از افراد قبلی به بیماری های جدی مبتلا می شوند و می میرند.
واشنگتن پست گزارش داد که دانشمندان مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا آنقدر نگران تحقیقات جدید هستند که دستورالعمل افراد واکسینه شده را تغییر داده اند.

یک مقام بهداشت فدرال گفت که داده ها و مطالعات ذکر شده در سند نقش اساسی در توصیه های تجدید نظر شده دارد ، که توصیه می کند همه افراد واکسینه شده یا واکسینه نشده از ماسک در برخی از موقعیت های اجتماعی استفاده کنند.
روشل والنسی ، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده ، پنجشنبه به طور خصوصی به اعضای کنگره گزارش داد.
به گفته یک مقام بهداشت فدرال که نخواست نامش فاش شود ، علیرغم موارد نادر ، افراد واکسینه شده می توانند ویروس را منتقل کنند.
سطح واکسیناسیون در ایالات متحده ، با وجود در دسترس بودن واکسن های متعدد ، متنوع و رایگان به دلیل انتشار گزارش های ضد واکسن و اطلاعات متناقض و مبهم ، و در نهایت بی اعتمادی عمومی به مقاصد و تردیدهای رهبران آمریکایی در مورد کیفیت واکسن را افزایش داد. پایین تر از سایر کشورهای ثروتمند جهان.
به دنبال شیوع ویروس دلتا کرونا در ایالات متحده ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری دستورالعمل های مربوط به کرونری خود را برای مدارس به روز کرد و افراد بالای 2 سال را تشویق کرد که از ماسک صورت استفاده کنند ، حتی اگر به طور کامل واکسینه شده باشند.
رئیس جمهور آمریکا جو بایدن روز پنجشنبه افزود: “ما می توانیم و باید مدارس تمام وقت را در پاییز امسال باز کنیم. از نظر روحی برای کودکان ما بهتر است و نمی توانیم تا یک سال دیگر دانش آموز داشته باشیم. از کلاس خارج شوید. هر مدرسه ای باید باز باشد و ما ابزارهایی را برای انجام ایمن آنها در اختیار آنها قرار می دهد.

بیشتر بخوانید  ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد/ هیچ معادله‌ای بدون نظر موافق ایران در منطقه رقم نمی‌خورد

بایدن همچنین بودجه 1.9 تریلیون دلاری پروژه امداد و نجات ایالات متحده را كه به مدارس اجازه می دهد سیستم تهویه بهتری داشته باشند ، عنوان كرد و گفت كه وقتی واكسن های كرونا در بهار برای اولین بار در دسترس عموم قرار گرفت ، اولویت معلمان توسط وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت.

تقریباً 90 درصد معلمان و کارکنان مدارس واکسینه شده اند و طبق گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ، تقریباً 10 میلیون آمریکایی از 12 تا 18 سال واکسینه شده اند. کودکان زیر 12 سال هنوز واجد شرایط واکسن نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید