تاج دلتا در البرز گسترده است



ایسنا / البرز سخنگوی ستاد دانشگاه علوم پزشکی البرز در تاج گفت: وضعیت نشان می دهد که گونه جدیدی از تاج در استان شیوع دارد.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا ، درباره جزئیات حادثه شب گذشته اتوبوس و کامیون در نظرآباد اظهار داشت: شب گذشته (11 تیر) یک کامیون اتوبوس که در حال کارخانه کارخانه مواد غذایی در جاده بختیار به کاظم آباد نظرآباد بود با هم برخورد کردند.

وی با بیان اینکه با کنترل به موقع راننده ، اتوبوس به چپ نمی چرخد ​​و فقط از مسیر منحرف می شود ، گفت: اگر اتوبوس به چپ بپیچد این حادثه منجر به مرگ می شود اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاد.

بابایی تأکید کرد: یک فروند بالگرد ، چند دستگاه آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده اند و خوشبختانه خدمات پیش بیمارستانی به موقع توسط نیروهای امدادی 38 مصدوم سقوط هواپیما ارائه شده است.

وی افزود: خوشبختانه مصدومان به موقع به مراکز درمانی منتقل شدند و طبق آخرین گزارش ، هیچ یک از آنها آسیب جدی ندیده و اقدامات درمانی آنها در حال انجام است.

بابایی با اشاره به نصب تاج جدید در آلبورگ ، توضیح داد: در کمتر از 10 روز تعداد بستری شدن در استان از 500 به 700 نفر و تعداد بیماران بستری از 1000 به 1800 افزایش یافته و این افزایش همچنان ادامه دارد. “

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی البرز در کرونا افزود: وضعیت نشان می دهد تاج جدیدی در این استان رواج دارد که نیاز افراد و صاحبان مشاغل به رعایت پروتکل های بهداشتی را دوچندان می کند.

بیشتر بخوانید  دعای روز اول ماه مبارک رمضان

این مقام مسئول اظهار داشت: در شرایط فعلی قصد داریم تعداد بخش های کرونر در بیمارستان های استان را افزایش دهیم تا بتوانیم خدمات مناسب را به بیماران جدید ارائه دهیم.

وی گفت: متأسفانه محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی آن طور که باید و شاید رعایت نمی شوند ، دنبال نمی شوند.

بابایی افزود: از امروز نظارت بیشتری بر محدودیت های اعمال شده اعمال می شود و بر این اساس واحدها و اصناف مربوطه در نظر گرفته می شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید