تاج دلتا در آذربایجان شرقی مشاهده نشده است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر سیمین حیاتساده با اشاره به روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آذربایجان شرقی گفت: با سرخی وضعیت چهار شهر میانه ، سراب ، عجب شیر و آذرشهر استان وارد موج پنجم شد ویروس کرونا شد. تبریز نیز در آستانه قرمز شدن است و اکنون موقعیت تاج نارنجی در این شهر حاکم است.

وی افزود: جلفا ، مرند ، بستان آباد ، بناب ، ملکان ، اهر ، هوراندشبستر هریس و Marage در ایالت نارنجی کرونا و شهرها آره، خدای خالق، لیبرهشترود واروایماق، نسخه محقق و هوراند آنها به رنگ زرد هستند.

وی گفت: “خیلی دیر نیست و مردم می توانند میزان انتشار را کاهش دهند.” ویروس کرونا راهنما برجسته شده: برای غلبه بر آن از ماسک رمز عبور استفاده کنید ویروس کرونا فاصله اجتماعی نیز نقش بعدی را بازی می کند.

خیاط زاده ادامه داد: در 24 ساعت گذشته به طور متوسط ​​سه تا چهار نفر در آذربایجان شرقی جان خود را از دست داده اند ویروس کرونا ما همچنین 20 تا 22 درصد از نمونه های مربوط به آن را داریم ویروس کرونا این مثبت است

وی گفت: همچنین کل واکسن تزریق شده برای اولین بار تاکنون 356 هزار نفر است که حدود 10 درصد جمعیت استان را شامل می شود.

وی گفت: خوشبختانه تاج پادشاهی دلتا در آذربایجان شرقی دیده نمی شود ، اما به نظر می رسد که وقتی کشوری از ویروس کرونا در هر جای کشور دیده می شود ، بنابراین ممکن است در حومه شهر شناسایی نشده باشد.

بیشتر بخوانید  خرابکاری ژاپنی تیم ملی والیبال ایران

در حال حاضر در حال حاضر حدود 650 بیمار کرونیایی در آذربایجان شرقی بستری هستند.

دیدگاهتان را بنویسید