تاج درمانی با طب سنتی از تبریزیان و موسوی تا افسانه بایگان / هرکسی دارو در فروشگاه خود دارد!


درمان تاج با طب سنتی

MeetNews یک روز مردم به داروی امام کاظم و استفاده از روغن بنفشه ارجاع داده شدند و روز دیگر گلاب. آنها را حکمای طب اسلامی می نامند و گاهی اوقات با وجود شکایت به کار خود ادامه می دهند و همه چیز را در انبارهای آنها می توان یافت. به گفته آنها ، سرطان ، سندرم داون ، هرکس و هرکسی را می توان با روش های خود درمان کرد ، کافی است به این حکمای خودخوانده مراجعه کنید.

تاریخچه طب اسلامی و تاج یا برخی از مدعیان طب سنتی مبتلا به کرونا در ایران تاریخ عجیبی دارد. در ابتدا با انکار شروع شد و سرانجام درمان شد ، اما اکنون به جریان واکسن تبدیل شده است ، در حالی که خود شاکیان گاهی بیمار می شوند و گاهی با زندگی خداحافظی می کنند.

حسین روازاده و نفی تاج

عباس تبریزیان یا حسین روازاده ابتدا تاج را انکار کردند و حتی در روزهایی که وزارت بهداشت جمع آوری ، دست دادن یا زباله را ممنوع اعلام کرد ، با دهان کجی در برابر مردم ظاهر شدند و با اعتقاد به این بیماری ، با مردم دست دادند و زباله ها را با مردم مالیدند. روازاده در وسط کوره تاج به کوم سفر کرد و گفت: “بلند شدم و به کوم آمدم. ما از همه در مسجد ، در جلسات خصوصی ، دیدار خواهیم کرد ، من به حرم می روم و به خانم خدمت می کنم ، همه جا خواهیم رفت ، همه کارها را انجام می دهیم ، به همه نشان خواهیم داد که اینها داستان هستند. آنها می خواهند دین ما را از ما بگیرند ، می خواهند به ما آسیب برسانند. منطقی نیست آنها چه می کنند. “ما به آن گوش نمی دهیم.”

بیشتر بخوانید  سفارش و خرید فوری جعبه هارد باکس جواهرات

وی ، همراه با برخی دیگر از اساتید خودخوانده طب سنتی ، با انتشار نامه ای به عموم مردم اعلام کرد که برای پیشگیری اولیه از بیماری عروق کرونر قلب ، پرخوری ، نخوردن غذاهای صنعتی و غذاهای باقیمانده و استنشاق آب شور و خوردن برخی از گیاهان طبیعی چرخیده

روازاده یکی از معدود مدعیان طب سنتی است که دارای مدرک پزشکی و شماره سیستم پزشکی است که اخیراً توسط کمیته انضباطی سازمان نظام پزشکی برای مدتی ممنوع اعلام شد.

عباس تبریزیان؛ از درمان تاج با داروی امام کاظم تا واکسیناسیون

دیگری عباس تبریزیان است که عسل ، سیاه دانه تجویز می کند ، من داروهای کاظم ، حجامت و استفاده از روغن بنفشه برای درمان بیماری های کرونر قلب دارم. او یکی از معروفترین مخالفان طب عمومی و علمی است و پیش از این کتاب هریسون را سوزانده است. با معرفی اولین واکسن ها در مبارزه با تاج ، او همچنین از مردم خواست که به کسانی که واکسن دریافت می کنند نزدیک نشوند ، زیرا معتقد است کسانی که واکسینه می شوند تمایلات همجنس گرایانه دارند!

اظهارات وی بی پاسخ نماند. حسن ابوالگاسمی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی باکیالا ، این مرد را جنایتکار خواند و گفت که باید “دستگیر و محاکمه شود”. وی گفت: “اظهارات این مرد باعث مرگ بسیاری از افراد مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب شده است.” من به عنوان یک نگهبان می گویم چاره ای جز دستگیری این مرد نداریم. هرکسی که طرفدار این مرد است ، طرفدار طلا و قدرت و نفاق است. تبلیغات وی نه تنها جان بیماران کرونری را گرفت ، بلکه باعث مرگ بسیاری از کودکان مبتلا به زردی شد. »

بیشتر بخوانید  معنی شعر و پاسخ به پرسش‌های حکایت تربیت، تفکر و سبک زندگی پایه هفتم

کیانوش جهانپور ، سخنگوی سازمان غذا و دارو نیز گفت: “بهداشت یک حق عمومی است و رفتار این متقاضی پزشکی اسلامی در درمان اختلال ایجاد می کند و برای سلامت عمومی مضر است ، بنابراین دادستان به عنوان دادستان و دادستان ویژه روحانیون “آنها مطمئناً می توانند در دفاع از حقوق عمومی وارد این موضوع شوند.”

جهانپور افزود: از تل آویو تا بروکلین و ارتدوکس های افراطی صهیونیست ، آنها مخالفت با واکسیناسیون را تشویق می کنند و برخی از افراد نادان و خرافاتی در ایران می توانند این مسائل را مطرح کنند ، اما اکثر ایرانیان هرگز با واکسیناسیون مخالف نیستند و 99 درصد پوشش واکسن را نشان می دهد. نشان می دهد که مخالفت با واکسن ها ریشه در ایران ندارد

دوره تاجگذاری جان شاکی را گرفت

سید محمد موسوی ، بنیانگذار پیک شفا ، متقاضی دیگری بود که روش های مختلف درمان تاج را پیشنهاد کرد. یکی از روشهای او جوشانده ماهی سالس بود که هیچ مدرک علمی برای آن نداشت. ویروس دلتا در اسرع وقت وارد شد و ربوده و کشته شد.

جهانپور که مرگ این مدعی درمان تاج را با طب سنتی اعلام کرد ، نوشت: «خدا او را بیامرزد و او را ببخشد و همه ما را ببخشد. “مسیر کار علمی در پزشکی روشن است و ادعاها بدون شواهد اشتباه است.”

هنرمندان برای درمان تاج از کاروان غافل نشدند

در این یک سال و نیم پس از شیوع تاج ، برخی از هنرمندان حتی نوعی درمان سنتی یا روشهای دیگر را برای درمان این بیماری تجویز کرده اند ، از افسانه بایگان گرفته تا رضا کیانیان و حتی بهنوش بختیاری. افسانه بایگانی ها به کرونا جنبه عرفانی داد و آن را Corona نامید تا امواج منفی آن بخوابد و بر دیگران تأثیری نداشته باشد و دو هنرمند دیگر نیز در تبلیغ داروها شرکت کردند.

بیشتر بخوانید  بیوگرافی حجت الاسلام پاکدامن و اصلانی شهدای حرم امام رضا + عکس – ایران چطور

گزارش از یاسر مختاری

دیدگاهتان را بنویسید