تاج جولان در جاده ها و بیمارستان ها که 100٪ از تخت های بیمارستان را اشغال می کند


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاینبه نظر می رسد که تعطیلات عید قربان و تاج پادشاهی نمی تواند روند رو به رشد افراد آلوده به این بیماری کشنده را متوقف کند. البته وقتی طبیعی است جاده های شلوغ در ایران جاده های منتهی به شمال است رشد تاج در استانها ادامه خواهد داشت.

طبق گفته وزارت بهداشت ، این فراوانی هنوز در حال افزایش است. از دیروز تا امروز ، 20 ژوئیه 1400 ، و بر اساس معیارهای تشخیصی قطعی ، 27379 بیمار جدید مبتلا به کوید 19 در کشور شناسایی شده است که دو هزار و 755 است برخی از آنها در بیمارستان بستری هستند.

تعداد کل بیماران Covid 19 در کشور به 3،603،527 رسید. در 24 ساعت گذشته ، 213 بیمار مبتلا به Covid 19 جان خود را از دست داده اند که در مجموع 87837 نفر فوت کرده اند.. تاکنون 3 میلیون و 185 هزار و 946 بیمار بهبود یافته یا از بیمارستان ها مرخص شده اند..

4518 بیمار مبتلا به کوید 19 در بخشهای مراقبت ویژه بیمارستانها تحت درمان هستند.. تاکنون 25 میلیون و 262 هزار و 349 آزمایش تشخیصی Covid 19 در کشور انجام شده است.

در این وضعیت ، سرخی کل ایران دور از انتظار نیست ، زیرا طبق برنامه ماسک ، تعداد شهرهای هلال احمر از 169 شهر به 232 شهر افزایش یافته است..

تا دیروز 169 شهر کشور قرمز ، 166 شهر نارنجی و 113 شهر زرد بودند. 232 منطقه سرخ ، 117 شهر نارنجی و 99 شهر با تاج های زرد تغییر کرده است و تغییرات جدید در رنگ شهرهای تاج از پنجشنبه 22 ژوئیه 1400 اعمال می شود.

بیشتر بخوانید  توسعه روابط اقتصادی ایران و بلاروس در گرو عادی‌سازی ارتباطات مالی است

تاج جولان در جاده ها و بیمارستان ها که 100٪ از تخت های بیمارستان را اشغال می کند

به ترتیب ، شهرهای قرمز جدید عبارتند از: آذرشهر ، سراب ، عجب شیر (آذربایجان شرقی) ، ارومیه ، شاهین دژ ، ماکو ، چایپاره (آذربایجان غربی) ، خلخال ، مشگین شهر ، گرمی (اردبیل) ، سمیرم ، شاهین شهر و میمه ، فریدن ، فلاور نجف آباد ، گلپایگان (اصفهان) ، ساوجبلاغ (البرز) ، آبدانان (ایلام) ، دیلم (بوشهر) ، زیرکوه ، قاینات (خراسان جنوبی) ، چناران (خراسان رضوی) ، اندیمشک ، بندر ماهشهر ، بهبهانهن ، خریدان ، خنج زنجان (خان زنجان) ) ، دامگان ، شاهرود (سمنان) ، آباده ، ارسنجان ، استهبان ، اگلید ، سپیدان ، فسا ، مرودشت ، پاسارگاد ، کازرون (فارس) ، آبیک ، آوای (قزوین) ، الیگودرز ، کوهداش ، زارک ، اراک ، مرکزی) ، اسدآباد ، همدان (همدان) ، شهرکرد ، فارسان (چهارمحال و بختیاری) ، بیجار ، سنندج (کردستان) ، بافت ، بردسیر ، ریگان (کرمان) ، سونگر ، صانع ، گیلانگارب (کرمانشاه) ، آهانه ، ، شفت ، صومعه سرا ، تجلیل از لاهیجان ( گیلان) و اشکذر (یزد).

حتی گزارش های بیمارستان نشان می دهد که اشغال تخت در بخش کودکان قبلاً 35 درصد بوده و اکنون در موج پنجم 100 درصدی است. این پست است تمام تخت های بیمارستان کودکان اشغال شده است و دیگر جایی برای بیماران جدید وجود ندارد. خبر بد در حالی است که تحقیقات جدید نشان داده حتی یک مورد خفیف یا بدون علامت است کووید 19 پاسخ قوی آنتی بادی را در کودکان و نوجوانان ایجاد می کند.

امروز اخبار واکسیناسیون نیز بازتاب زیادی داشت. در یکی از مهمترین اخبار کیانوش جهانپور ، سخنگوی سازمان غذا و دارو در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی ، واکسن Astersenka (تولید شده در ایتالیا ، روسیه ، کره جنوبی ، ژاپن) ، واکسن Sputnik Wei ، Pastococcus ، واکسن Sinofarm (پکن) ، واکسن Koviran Barakat و واکسن Coxin (بهارات بیوتک هند) به عنوان واکسن های کرونر اورژانسی در ایران معرفی کرد

بیشتر بخوانید  حمله بازیگر زن معروف به نماینده مجلس؛ ستاره پسیانی از خجالت علیرضا منادی درآمد! + تصویر

تاج جولان در جاده ها و بیمارستان ها که 100٪ از تخت های بیمارستان را اشغال می کند.

همچنین گزارش منتشر شده در رادیو و تلویزیون نشان داد که در یکی از مراکز واکسیناسیون اتومبیل در تهران ، ترافیک و تعداد خودروهای ایجاد شده باعث هفت کیلومتر صف واکسیناسیون شد.

نکته در اینجا این است که واکسیناسیون عمومی سریع اعلام شده است با کمک نیروهای اورژانس ، میزان واکسیناسیون نیز افزایش یافته است گزارش شده است که نیروهای اورژانس تهران وارد طرح واکسیناسیون Covid 19 شده و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس را برای تزریق واکسن به افراد واجد شرایط به پارک پرندگان (شیان) اعزام کردند..

پیش از این به طور متوسط ​​در هر ساعت 120 تا 150 دوز واکسن تزریق می شد که بیش از 300 دوز واکسن در طی 90 دقیقه تزریق می شد.

۲۳۵۲۳۱

دیدگاهتان را بنویسید