مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تاج تموم نشده / کرونای جدید در راه است؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، دبیر کمیته علمی ملی مبارزه با تاج و تخت با بیان اینکه سویه های جدید این بیماری در برخی کشورها نگران کننده است، گفت: ما در خیابان ها نقاب خود را برداشتیم، به شدت تاکید می کنم که تاج به پایان نرسیده است و این اقدامات بهداشتی باید ادامه یابد.

دکتر حمیدرضا جماعتی در حاشیه نشست کمیته ملی علمی کووید 19 گفت: Omicron در برخی از کشورهای خاورمیانه وجود دارد. نگرانی از اینکه ممکن است در آینده دوباره با امواج کرونا مواجه شویم؛ بنابراین، کمیته علمی توصیه می کند که پروتکل ها و روش های بهداشتی به ویژه در گروه های پرخطر رعایت شود.

وی گفت: ما در جهان و ایران پایان همه‌گیری تاج را ندیده‌ایم و وارد فاز آندمیک نشده‌ایم. در مکان های عمومی، فضاهای داخلی، وسایل نقلیه عمومی، کنفرانس ها، کنسرت ها، خیابان ها و غیره. نقاب هایشان را برداشتند تاج تمام شد.

وی گفت: در حال حاضر در بیشتر کشورهای جهان فراوانی و فراوانی تاج گذاری ها نسبت به وضعیت قبلی کاهش یافته است، اما سویه هایی که در کشورهای آفریقایی رخ می دهد، مقدمه ای بر موج های جدید در جهان خواهد بود. بنابراین باید آمادگی لازم را از قبل تهیه کنیم و این آماده سازی با تزریق واکسن و تکمیل مراحل واکسیناسیون امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید  ویدیو وحشتناک از برخورد ماشین با دو عابر پیاده در چهارراه! -
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *