تاثیر شگفت انگیز هدایای نمایشگاهی بر فروش بیشتر!


هدایای نمایشگاه تجاری تبلیغاتی یکی از راه های مقرون به صرفه برای جذب مشتریان و مخاطبان به برند شما است. چنین هدایایی باعث می شود تا مدت زیادی در حافظه مخاطبان خود بمانید و بتوانید ارتباط بهتری بین کسب و کار خود و مشتریان خود ایجاد کنید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله اطلاعاتی در مورد تاثیر باورنکردنی هدایای نمایشگاهی بر فروش چندین محصول و خدمات یک شرکت ارائه دهیم. پس تا آخر با ما باشید.

هدیه نمایشگاهی چیست؟

قبل از آن به اثر هدایای تبلیغاتی نمایشگاه روی افزایش فروش محصولات و خدمات بنگاه های مختلف تمرکز کنیم، بهتر است تعریف مختصری از هدیه نمایشگاهی ارائه دهیم. هدایای نمایشگاه تجاری یک استراتژی بازاریابی مهم و راه حل برای افزایش فروش است که بیشتر کسب و کارها به آن توجه می کنند. به طور کلی شرکت ها علاقه مند به ارائه محصولات و خدمات خود در رویدادها، سمینارها، کنفرانس ها و نمایشگاه هایی هستند که در حوزه کاری خود برگزار می شود. مطالعات انجام شده به این واقعیت اشاره دارد که استفاده از هدایای تبلیغاتی باکیفیت در پلتفرم‌های نمایشگاهی، راهی عالی برای افزایش محبوبیت و اعتبار شرکت‌ها است.

مزایای هدایای نمایشگاهی و تاثیر آن در افزایش فروش

همانطور که می دانید نمایشگاه های صنعتی و تجاری فضای فوق العاده مهمی برای کسب و کارها هستند. این نوع نمایشگاه ها می توانند منجر به ایجاد شبکه و حتی عرضه محصولات جدید شوند، بنابراین مهم است که با ارائه هدایای نمایشگاهی از چنین رویدادهایی نهایت استفاده را ببرید. در ادامه این مقاله شما را با فواید و تاثیرات دادن هدیه نمایشگاهی تبلیغاتی آشنا می کنیم.

· ترافیک را به سمت غرفه خود هدایت کنید

غرفه های ارائه دهنده هدایای تبلیغاتی خلاقانه و با کیفیت؛ آنها نسبت به غرفه هایی که از هدایای مشترک و مشترک استفاده می کنند، بازدیدکننده بیشتری دارند. این به این دلیل است که مردم علاقه مند به دریافت کالای رایگان هستند و چه بهتر که کالا از کیفیت خوبی برخوردار باشد. نمایشگاه‌های تجاری بسیار رقابتی هستند و غرفه‌ها برای متمایز شدن از جمعیت با یکدیگر رقابت می‌کنند. هدایای ویژه می تواند به کسب و کار شما برتری دهد و توجه بیشتری را به غرفه شما جلب کند که می تواند منجر به فروش بیشتر محصولات و خدمات شود.

بیشتر بخوانید  قیمت طلا و سکه در مسیر صعودی

· به خاطر سپردن برند خود با مشتریان بالقوه!

هدایای نمایشگاه تجاری تبلیغاتی می تواند به شما کمک کند تا نام کسب و کار خود را در آن جا بیاورید و برند خود را متمایز کنید، به این معنی که کسب و کار و نام تجاری شما بهتر توسط مشتریان آینده شما به یاد خواهند ماند. تحقیقات نشان می دهد که اکثر اوقات مشتریان بالقوه شرکتی را ترجیح می دهند که به آنها هدایای ویژه و خلاقانه نمایشگاهی داده است. آنها بهتر به یاد می آورند. به همین دلیل اولین پیشنهاد برای کسب و کارها استفاده از هدایای مدرن، شیک و خلاقانه است.

هدایای تبلیغاتی نمایشگاه آراچنر

· تصویر برند خود را بهبود بخشید

نمایشگاه ها اغلب شلوغ هستند. به همین دلیل، باید تا حد امکان بر مخاطبان و مشتریان خود تأثیر مثبت بگذارید تا برند تجاری شما برجسته شود. هدیه دادن می تواند راهی عالی برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بالقوه شما باشد، به خصوص اگر هدایای تبلیغاتی شما با کیفیت، خلاق و خاص هستید. در چنین شرایطی، مخاطبان و مشتریان بالقوه، با ذکر ضرب المثل مثال خوبی است، خدمات شما و به خصوص کسب و کار شما را قضاوت می کنند. البته بهتر است تمامی هدایای تبلیغاتی نمایشگاه تجاری شما دارای اطلاعات تماس باشند تا مشتریان در صورت نیاز به محصولات یا خدمات شما به راحتی با شرکت شما تماس بگیرند.

· با یک هدیه تبلیغاتی نمایشگاه تجاری، تصاویر را افزایش دهید

رعایت اصول زیبایی شناسی یک عنصر مهم در غرفه نمایشگاهی شماست. هدایا در نمایشگاه ها راهی برای جلب توجه در میان جمعیت نمایشگاه و سایر غرفه داران است. همچنین می توانید غرفه خود را به گونه ای تنظیم کنید که هدایای نمایشگاه مشخص باشد و بازدیدکنندگان برای بازدید از غرفه شما بیایند.

بیشتر بخوانید  اولین جلسه تمرین علیرضا جهانبخش در فاینورد

· ارتباط ارزش برند خود در یک نگاه!

انتخاب هدایای تبلیغاتی خلاقانه نمایش هدایا در طول رویدادها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بنابراین نه تنها باید به کسب و کار شما مرتبط باشد، بلکه باید بتواند به سرعت به مشتریان و مخاطبان شما منتقل کند که نام تجاری شما چیست. تنها در این صورت است که نام برند شما در ذهن مخاطب باقی می ماند و البته کیفیت هدیه نمایشگاهی که انتخاب می کنید تاثیر زیادی در آن دارد.

· امتیاز کسب کنید و به هدف خود کمک کنید

یکی از اصلی ترین و مهم ترین دلایل حضور شرکت های مختلف در نمایشگاه ها؛ کسب امتیاز. هدایای منصفانه شما مطمئناً می تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند. می توانید خلاق باشید و از انواع هدایای ویژه نمایشگاهی به عنوان کارت ویزیت برای کسب و کار خود استفاده کنید. به عبارت دیگر، منحصر به فرد بودن برای شما یک امتیاز است. زیرا به شما این امکان را می دهد که در بین رقبای خود منحصر به فرد باشید و به شما کمک می کند تا میزان فروش را افزایش دهید.

تاثیر هدایای نمایشگاهی بر فروش

با استفاده از هدایا در نمایشگاه ها فروش را افزایش دهید.

اکنون زمان آن رسیده است که ببینیم آیا هدایای نمایشگاه تجاری واقعاً می تواند فروش تجارت را افزایش دهد یا خیر. بر اساس مطالعات انجام شده در سال های اخیر، هدایای نمایشگاهی تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم زیادی بر حجم فروش کسب و کار دارد. به عبارت دیگر، شرکت هایی که به مشتریان و همکاران خود هدایای نمایشگاهی می دهند تا دو برابر شانس فروش دارند. همچنین تحقیقات انجام شده در یک شرکت صنایع غذایی نشان می دهد که 30 درصد از مشتریانی که هدایای نمایشگاهی دریافت کرده اند، پول بیشتری نسبت به قبل برای خرید از آن شرکت خرج می کنند.

بیشتر بخوانید  60 جمله آموزشی سخت و آسان برای گفتن دیکته با نشانه «تشدید _ّ » برای کلاس اول

بدین ترتیب تاثیر هدایای نمایشگاهی در افزایش فروش تایید می شود. با این حال، انتخاب هدیه مناسب و داشتن یک استراتژی خاص بسیار مهم است، به عنوان مثال، اهدای یک ساعت تبلیغاتی برای مشاغلی که اغلب با سایر شرکت ها یا موسسات مرتبط هستند مناسب تر به نظر می رسد. در حالی که هدیه لیوان تبلیغاتی گزینه بهتری برای مشتریان داخلی محسوب می شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید هدایای نمایشگاهی به مقاله مراجعه کنید چگونه بهترین هدایا را در نمایشگاه های مهم بخریم؟ خواندن

نکات مهم در مورد تاثیر باورنکردنی هدایای نمایشگاهی بر فروش بیشتر!

شرکت در نمایشگاه ها راه مناسبی برای شرکت ها برای ارائه محصولات و خدمات خود به مشتریان است و استفاده از هدایای نمایشگاهی می تواند راه را برای شرکت ها و موسسات تجاری و صنعتی باز کند و به طور مستقیم بر افزایش فروش آنها تاثیر بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید