تابستان فرصتی طلایی برای گسترش آموزه های اسلامی / جذب مبلغین است


به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیتهای دینی آژانس فارس ، حجت الاسلام یحیی کمال در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی طرح تبلیغاتی “اوقات فراغت تابستان” اظهار داشت: قاب درمان فعال در این زمینه امید به زندگی و آینده را ایجاد می کند ، به س questionsالات و شبهات مختلف پاسخ می دهد ، افراد را متنوع و افزایش می دهد.

وی گفت: مبلغان و سربازان مکتب اهل بیت (ع) می توانند با بازدید از حوزه های مختلف تبلیغی و انجام مأموریت و وظیفه اصلی خود در جامعه از این فرصت طلایی نهایت استفاده را ببرند.

مدیر کل تبلیغات عمومی سرویس تبلیغات و تبلیغات خدمات تبلیغات اسلامی با اشاره به آیه 122 سوره طوبا گفت: وی در بین مردم است و تعلیم و تعلم ، تعلیم و کسب دانش دین نیز مقدمه این است. این رسالت بزرگ و وظیفه مقدس است.

وی افزود: با توجه به محدودیت های بودجه ای و اعتباری و شرایط اپیدمی تاج ، ممکن است م institutionsسسات تبلیغاتی نتوانند از تعداد زیادی از این مبلغان برای اعزام و توزیع استفاده کنند ، اما مبلغین عزیز آنها ممکن است از مشارکت اهدا کنندگان ، منطقه ای بهره مند شوند. نهادهای تبلیغاتی. “و توکل بر خدا برای فراهم کردن فرصت های گسترش دین در مناطق.

حجت الاسلام کمال گفت: اداره کل تبلیغات عمومی تبلیغات اسلامی در اوقات فراغت تابستان امسال ، به دلیل محدودیت بودجه و اعتبار و تاجگذاری ، مطابق با کلیه پروتکل های بهداشتی پیش بینی شده پیشخوان ویروس کرونا وی از بیش از 650 مبلغ توانمند با سابقه موفق تبلیغات در تابستان و در قالب تبلیغات و گروه های جداگانه ای از خواهران و برادران مستقر در مناطقی به ویژه مناطق فقیرنشین و مشترک اهل سنت و شیعه استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید  روزنامه ایران آنلاین

وی اظهار داشت: در این طرح مبلغان در قالب گروههای مدافع با حضور در فضاهای مختلف از جمله مساجد ، محافل خانگی ، اماكن عمومی و بوستانها با محوریت فعالیتهای تبلیغی برای كودكان و نوجوانان با مسایل مسئولیت اجتماعی ، مسائل روستایی و غدیر و حکومت اسلامی بر اساس ولایت ، آداب و سنن اهل بیت (ع) در جنبه های مختلف زندگی شخصی و اجتماعی ، بحران کنونی و آینده جمعیت ، مسائل عمومی مربوط به خانواده آنها به فعالیت های تبلیغاتی مشغول خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات عمومی تبلیغات اسلامی با اشاره به مدت زمان فعالیت مبلغین در طرح تابستان گفت: این فرصت تبلیغی از 4 تیر تا 10 مرداد 40 روز خواهد بود.

وی در پایان ضمن دعوت از مردم ، خیرین ، م institutionsسسات تبلیغی و سایر مسئولان فرهنگی و اجرایی مناطق برای اطمینان از حضور مناسب مبلغان و بسترهای تبلیغاتی برای آنها ، خاطرنشان کرد: مبلغان عزیز ، سفیران و مبلغان وحدت و همدلی و امید به جامعه و آنها مردم هستند ، بنابراین ما امیدواریم که نهادهای تبلیغاتی ، با همکاری ، مشارکت و هم افزایی با سایر نهادهای تبلیغاتی و اجرایی در منطقه ، موانع و مشکلات موجود در راه تبلیغات سربازان امام زمان (عج) را به درستی برطرف کنند ( مانند).

نیاز به تدوین برنامه های دقیق برای اثربخشی کار تبلیغاتی

حجت الاسلام سعید روستا آزاد به سو susp ظن موازی کاری بین نهادهای فرهنگی و تبلیغی اشاره کرد و گفت: در حوزه تبلیغات آنقدر حمایت کم است که کار اصلاً به موازی کاری نمی رسد.

بیشتر بخوانید  بازار خودرو بدون خریدار ماند/ قیمت سمندا کاهش یافت

وی افزود: با توجه به تنوع فعالیت ها ، در نگاه اول می توان نتیجه گرفت که موازی بین نهادهای مربوطه وجود دارد ، اما با نگاه علمی و میدانی به فعالیت های انجام شده در تبلیغات ، درمی یابیم که کارهای موازی انجام نشده است و همه نهادهای تبلیغاتی آنها تلاش کردند تا با هم کار کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغات تبلیغات اسلامی اظهار داشت: در بحث اعزام ، مجموعه خدمات تبلیغات اسلامی ، معاون تبلیغات حوزه علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی در قالب مبلغین به طور جداگانه و طبق برنامه به مناطق مختلف کشور اعزام می شوند و به طور کلی هیچ دخالتی در برنامه های این سه نهاد وجود ندارد.

وی با اشاره به “تولید محتوای تبلیغاتی” سایر موضوعات مشترک بین نهادهای مسئول تبلیغات ، گفت: در مورد مسائل علمی و دانشگاهی ، اولاً بحث موازی چیز زشتی نیست ، و ثانیا ، در این شماره تلاش برای موازی سازی کاری برای انجام دادن نیست؛ به عنوان مثال ، در طول 25 سال گذشته ، دفتر تبلیغات اسلامی مجله Ra Tosheh Moblaghan و حوزه علمیه کوم را منتشر کرده است که از نظر ساختار و موضوع متفاوت هستند.

حجت الاسلام روستا آزاد گفت: شرایط موجود در بین متولیان فرهنگی و تبلیغی کشور دارای مزایا و معایبی است که می توان آن را ناشی از مشکلاتی از قبیل تکه تکه شدن ، عدم هم افزایی و … دانست و هنگام بحث در مورد مزایا ، فعالیت را می توان رقابت پذیرتر کرد. وی به تخصیص بودجه های مختلف برای نهادهای تبلیغاتی و غیره اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  پرداخت وام ۱۵۰ میلیونی قرض‌الحسنه با یک ضامن

وی گفت: برای اینکه فعالیت های تبلیغاتی تحت نظارت سازمان ها و نهادهای مختلف در کشور موثر واقع شود ، بهترین راه حل داشتن تعهد برای هم افزایی و هماهنگی بین نهادها و برنامه های دقیق در این زمینه با همکاری و همدلی است. از مدیران ارشد “اطلاعیه باید تنظیم و تأیید شود.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید