تأکید بر پایبندی به پروتکل های بهداشتی در برنامه های محرم زنجانی


خدابخش مرادی نفچی امروز در ذکر شده استو وی در گفتگو با خبرنگار فارس در زنجان ، با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی ، گفت: ویروس کرونا این امر سلامت مردم ، اقتصاد و معیشت آنها را به خطر می اندازد.

معاون سیاسی استاندار زنجان گفت: اکنون که کشور ویروس جهش یافته جدیدی پیدا کرده است ویروس کرونا به نام دلتا ، انطباق کامل با پروتکل های بهداشتی ، از جمله استفاده از ماسک ، رعایت فواصل اجتماعی و پرهیز از اجتماعات ، تنها راه و نیاز برای جلوگیری از ورود بیماری به قله پنجم است.

وی گفت: واکسیناسیون افراد فقط می تواند از مرگ و میر آنها جلوگیری کند. “کاهش حساسیت به توصیه های بهداشتی می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد ، بنابراین رسانه ها باید نوآوری کنند و هنرمندانه همه مردم را از وضعیت فعلی خارج کنند.” و از خطرات عادی سازی وضعیت آگاه باشید.

مرادی نفچی با اشاره به اینکه از شیوع ویروس ویروس کرونا وی به ترتیب در کشور و استان زنجان مردم دوران سختی را پشت سر می گذارد ، گفت: چنین شرایطی بر برگزاری مراسم های مختلف از جمله عزاداری ماه محرم تأثیرگذار بوده است.

معاون سیاسی استاندار زنجان با تأکید بر اینکه زنجان یکی از استان هایی است که عزم جدی برای تأمین و حفظ سلامت مردم وجود دارد ، افزود: با وجود تلاش های فراوان در این زمینه اما امروز در استان شاهد قرمزی هستیم. ما در چهار کشور هستیم شهرستان استان زنجان.

مرادی نفچی وی با یادآوری اینکه امسال باید از ظرفیت عزاداران برای ایجاد پروتکل های بهداشتی در مراسم عزاداری ماه محرم استفاده شود ، ادامه داد: آنچه مسلم است این است که امسال نیز باید برای رعایت پروتکل های بهداشتی در عزاداری اقدامات جدی انجام شود مراسم در محرم. “

بیشتر بخوانید  تکمیل ظرفیت ۳ بیمارستان اهواز / بستری ۱۶۰۰ بیمار در خوزستان

پایان پیام / 73005 / ق


دیدگاهتان را بنویسید