تأثیر سرما و بارش به گیلان از فردا / 4 به 8 درجه کاهش میانگین دما


ایسنا / گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان از ورود تدریجی سامانه سرد و ناپایدار به منطقه در عصر امروز و عصر خبر داد و افزود: در مناطق آسیب پذیر تگرگ پیش بینی می شود.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا ، آسمان گیلان را صاف تا قسمتی ابری توصیف کرد و اظهار داشت: صومعه سرا با 34 درجه سانتیگراد و کن وونی با 21 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان هستند.

وی همچنین معتقد است کمیته حداکثر و دما رشت به ترتیب 33 و 25 درجه سانتیگراد است و افزود: نمودارهای هوا نشان دهنده استقرار هوای گرم و سرد در منطقه امروز است ؛ البته شرایط رشد ابر خصوصاً در ارتفاعات و شیب ها وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی گیلان از ورود تدریجی سامانه سرد و ناپایدار به منطقه در عصر امروز و عصر خبر داد و افزود: در مناطق آسیب پذیر تگرگ پیش بینی می شود.

قاضی با بیان اینکه سامانه فرار تا صبح روز یکشنبه در استان فعال است ، گفت: بارش باران ، وزش باد و رعد و برق از جمله پدیده های مورد انتظار است و شاهد افت چهار تا هشت درجه ای در میانگین دمای استان خواهیم بود.

وی با اشاره به احتمال طغیان منطقه ای ، بالا آمدن آب رودخانه و طغیان کانال ها ، افزود: رطوبت استان در برخی مناطق بین 53 تا 100 درصد است.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  کریم باقری احساساتی می شود ، لحظه حرکت نمایشی شهریار!

دیدگاهتان را بنویسید