مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بی رحم ترین میلیاردر جهان را بشناسید!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، کتاب رکوردهای گینس همه آنها عجیب هستند و هیچ چیز وجود ندارد که خواننده را شگفت زده نکند، اما مواردی وجود دارد که نه تنها سر و گردن را بالاتر از همه رکوردهای گینس شگفت زده می کند و شرایط خاص آن برای هر خواننده ای جالب خواهد بود. او همچنین مدام در کانون توجه رسانه ها بود. این مورد جالب رکورددار بیشترین شکایت در دنیاست و شکایت یک فرد ناشناس از سلبریتی ها!

درخواست تجدید نظر 57 صفحه ای جاناتان

در یک مورد که جورج دبلیو. بوش متهم اول بود، 783 متهم دیگر وجود دارد و این یک پرونده دشوار است شکایت در 57 صفحه افلاطون، نوستراداموس، چه گوارا، یادبود لینکلن، برج ایفل، کشتی جنگی آمریکایی، “نبرد من” هیتلر، باغ عدن، امپراتوری روم، خدایان شمال اروپا و سیاره کوتوله هستند.

در حالی که بیشتر مردم از شکایت و شکایت به عنوان دادستان و دادستان می ترسند، جوانی به نام «جاناتان» از اعضای خانواده، همسایگان، خارجی ها، افراد مشهور، مکان ها، اقوام و حتی سفارش ها و کتاب ها شکایت می کند. ، این رکورد را دارد.

و این مرد کسی نیست جز جاناتان لی ریچ، مردی که رکورد جهانی گینس را برای اکثر شکایات ثبت کرد. جاناتان آمریکایی است که از سال 2006 با بیش از 2600 شکایت از اشخاص حقیقی و حقوقی و حتی یک کرسی در دادگاه فدرال آمریکا در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شده است!

جاناتان لی ریچز، متولد 27 دسامبر 1976، به اتهامات متعددی در دادگاه منطقه ای ایالات متحده متهم شده است. تقلب است. به همین دلیل معروف شد.

شکایت مادر جاناتان 20000 دلار برای او هزینه داشت

جاناتان ابتدا از مادرش شکایت کرد زیرا او به خوبی از او مراقبت نمی کرد و او موفق شد 20000 دلار غرامت از مادرش بگیرد. سپس شروع به شکایت از دوستان و همسایگان و حتی افراد مشهور از جمله جورج دبلیو. بوش، استیو جابز، بریتنی اسپیرز و دیگر افراد مشهوری که تاکنون حدود 8 میلیون دلار درآمد داشته اند.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

در یکی از برنامه های تلویزیونی از او پرسیدند که چرا تنها زندگی می کنی و کسی تو را دوست ندارد؟ او خندید و نمایش را ترک کرد، سپس به دلیل تحقیر شکایت کرد و 50000 دلار غرامت دریافت کرد. وقتی نامش در کتاب رکوردها باشد جالبتر است گینس شاکیان ثبت شده و گینس!

این مرد جوان اکنون در یکی است زندان آب سرد در کنتاکی رکورد عجیبی دارد، کتاب رکوردهای گینس و او در زندگی خود از همه شکایت کرده است.

دستگیری جاناتان، بزرگترین دادستان جهان

ریچی به دلیل کلاهبرداری آنلاین تحت شرایط دادخواست در مرکز پزشکی فدرال در لکسینگتون، کنتاکی زندانی شد. تاریخ انتشار آن 30 آوریل 2012 است. او در دسامبر 2012 ایالت پنسیلوانیا را ترک کرد، زمانی که به دلیل نقض شرایط فدرال خود، ایالت پنسیلوانیا را بدون مجوز ترک کرد. متلاشی شد شد. گفته می شود که او به کانکتیکات رانندگی کرده است و عمویش آدام لانزا، قاتل مدرسه ابتدایی سندی هوک، هویت او را جعل کرده است.

از 8 ژانویه 2006، او بیش از 2600 شکایت را در دادگاه های منطقه فدرال در سراسر ایالات متحده تنظیم کرده است که بسیاری از آنها در مطبوعات و رسانه ها پوشش داده شده است.

معروف ترین متهم پرونده های جاناتان

در میان برجسته ترین متهمان پرونده او می توان به بیل بلیشیک، رهبر نیوانگلند پاتریوت و جورج دبلیو بوش، رئیس جمهور سابق ایالات متحده اشاره کرد. از بوش، جانت رنو، دادستان کل سابق ایالات متحده، دکتر جف گوردون، راننده نسکار، مایکل ویک، مهاجم سابق فالکون آتلانتا، استیو جابز از بنیانگذاران اپل، پرز هیلتون وبلاگ نویس معروف، دزدان دریایی سومالیایی و ستاره پاپ بریتنی اسپیرز نام برده شده است.

بیشتر بخوانید  کشف گنجی با ارزش از یک مقبره باستانی + تصاویر

او همچنین در 7 نوامبر 2007 از مرحوم بی نظیر بوتو، پرویز مشرف و خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده برای جلوگیری از اخراج وی به پاکستان و شکنجه در حین آزادی از زندان در مارس 2012 شکایت کرد. هیچ مدرکی جز این دادخواست برای اخراج (اخراج) ریچی وجود ندارد.

در ماه می 2009، جاناتان از دادگاه خواست تا تصمیمی در مورد کتاب رکوردهای جهانی گینس بگیرد و او را به عنوان “متهم ترین متهم تاریخ” منع کند. سارا ویلکاکس، سخنگوی گینس پست به هافینگتون پست گفت که چنین لیستی وجود ندارد و برنامه ای برای ایجاد آن وجود ندارد. او گفت: “بیشتر دعواهای مردانه” چیزی نیست که در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود. البته درخواست تجدیدنظر او مانند اکثریت قریب به اتفاق پرونده های ریچ رد شد.

برخی از متهمان رایش حتی طرف واقعی دعوا نیستند و حضور خارجی ندارند. اینها شامل حزب ناسیونال سوسیالیست آدولف هیتلر و 13 گروه قومی اسرائیلی است.

در دعوی قضایی که در آن جورج دبلیو. بوش متهم ردیف اول بود، 783 متهم دیگر هستند و پرونده سنگین 57 صفحه است. از جمله افلاطون، نوستراداموس، چه گوارا، جیمز هاف، راهبان مختلف بودایی، بازماندگان هولوکاست، یادبود لینکلن، برج ایفل، یو اس اس کول و مین کمپف (نبرد من هیتلر)، باغ عدن، امپراتوری روم، مسیر آپالاچی، سنگ پلیموث جام مقدس، خدایان شمال اروپا، سیاره کوتوله پلوتو و کل جزیره تری مایل.

بسیاری از شکایت های جاناتان به دلیل حماقت، سوء نیت یا عدم ارائه شواهد قانع کننده رد شده است. ویلیس هانت، قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده که شکایت ریچی علیه ویک را به عنوان یک پرونده “مضحک” رد کرد، گفت که ادعاهای او به وضوح “خود تبلیغی” است، به این معنی که او می خواست شناخته شود و مطیع باشد. رسانه ها نیز باید پول جیبی خود را کاهش دهند. طبق ماده 28 قانون آمریکا از سال 1915، پرونده وی به دلیل دعوا بسته شد.

بیشتر بخوانید  گزارش هواشناسی 21 شهریور 1401 / احتمال وقوع سیلاب در این 2 استان

هیئت منصفه فدرال در آریزونا نیز جاناتان را در جولای 2018 به کلاهبرداری و کلاهبرداری متهم کرد جعل هویت او به «جارد لی لافنر» معروف شد و اظهارات نادرستی داد.

مجموعه ای از شکایت های جاناتان در آوریل 2016 در روز احمق منتشر شد.

در نوامبر 2018 کتاب «هیچ چیز در سنگ نوشته نشده است: همراه جاناتان لی ریچ» منتشر شد که شامل مجموعه ای از دعاوی او و همچنین بیوگرافی شخصی بود.

ثبت 400 شکایت جاناتان

جاناتان لی ریچ که گفته می شود در زندان فدرال در لکسینگتون کنتاکی به سر می برد، با 4000 شکایت رکورددار تعداد شکایات در جهان است. او از مردم، کارمندان دولت و حتی اعضای خانواده اش مانند مادر و همسرش شکایت کرد. بعد از این همه شکایت نوبت به گینس رسید که از این مرد شکایت کند. بر اساس گزارش ها، «جاناتان» پس از ثبت نام به عنوان دارنده این رکورد در کتاب گینس، از گینس نیز شکایت کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *