بی توجهی عمومی به پروتکل های بهداشتی تاج در میان موج پنجم


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاینامروز اخبار مهمی در مورد کاهش تمایل شهروندان به دریافت تاج از اوج 24000 نفر به 15000 عفونت در روز منتشر شد. این خبر از این جهت مهم است که نشان می دهد مرگ و میر ناشی از این بیماری در روزهای آینده کاهش می یابد.

به گفته وزارت بهداشت ، از دیروز تا امروز ، 17 ژوئیه 2014 ، 15139 بیمار جدید مبتلا به Covid 19 بر اساس معیارهای تشخیصی نهایی در کشور شناسایی شدند که 1725 نفر در بیمارستان بستری شدند.

در گزارشی روز شنبه ، 17 ژوئیه 1400 ، وزارت بهداشت تعداد بیماری های کرونر قلب و مرگ و میرهای شبانه را اعلام کرد. 15139 بیمار جدید شناسایی و 175 نفر دیگر فوت کردند. تعداد کل بیماران مبتلا به Covid 19 در کشور به 3،501،079 رسید.

در 24 ساعت گذشته 175 بیمار مبتلا به کووید 19 نفر جان خود را از دست داده اند که در مجموع 86966 نفر بوده است. تا به امروز 3،118،348 بیمار بهبود یافته یا از بیمارستانها مرخص شده اند. بخشهای مراقبت ویژه بیمارستانها به 4237 بیمار مبتلا به کووید 19 سرویس می دهند. تاکنون 24 میلیون و 968 هزار و 443 آزمایش تشخیصی کووید 19 در کشور انجام شده است. در حال حاضر 169 شهر کشور قرمز ، 166 شهر نارنجی و 113 نفر هستند شهرها به رنگ زرد.

خبر مهم دیگر ، دستور رئیس جمهور منتخب برای ریشه زدن تاج قبل از پاییز و زمستان است. رئیسی در جلسه ای با مقامات و کارشناسان واکسن کرونا گفت: تشویق و حمایت لازم از واکسن تولید شده در کشور باید ملاک عمل قرار گیرد. مبارزه با بیماری عروق کرونر قلب باید فوراً انجام شود. دولت اولویت را به توزیع بودجه و بودجه برای واکسیناسیون عمومی اختصاص می دهد.

بیشتر بخوانید  قیمت گوشت گوسفندی امروز در بازار چقدر است؟

امروز نیز رئیس جمهور حسن روحانی در ستاد ملی ویروس کرونا وی گفت: اگر در آینده کل کشور واکسینه شود. اما کشورهای اطراف ما درگیر این موضوع هستند ویروس کرونا بله ، هنوز هم ممکن است ویروس کرونا برای ورود به کشور. بنابراین شما حتی باید پروتکل ها را پس از واکسیناسیون دنبال کنید.

این توصیه در حالی اعلام شد مقامات وزارت بهداشت می گویند که انطباق با پروتکل ها به 48 درصد کاهش یافته است و خطر ابتلا به بیماری کرونر قلب در افراد افزایش می یابد زیرا سویه بسیار مسری ویروس دلتا در استان ها شیوع دارد ای

اخبار واکسیناسیون طبق معمول یکی از مهمترین اخبار در زمینه بیماری کرون است. دریادار فدوی امروز گفت: “از طریق تولید واکسن.” ویروس کرونا از دانشگاه بقیه الله ، بعد از بی نیازی کشور ما ، ما واکسن Nora را در دسترس افراد دیگر کشورها قرار خواهیم داد.

هم وضعیت تغذیه ای افرادی که واکسن کرونر دریافت می کنند این یکی از اخبار در این زمینه بود. در همین زمینه ، رئیس گروه بهبود تغذیه در جامعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، تغذیه را عامل مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن می داند و تأکید کرد: افراد هنگام مراجعه به واکسن نباید روزه بگیرند.

امروز ، مدیر عامل فرمان امام همچنین در مورد برخی از جنبه های فضای مجازی در مورد تولید اولین واکسن کرونا در ایران صحبت کرد. مخبر گفت: خط تولید واکسن ایران برکت به هیچ وجه مشکلی ندارد و به صورت شبانه روزی واکسن تولید می کند و شایعات مربوط به کمبود مواد اولیه واکسن کاملاً دروغ و بی اساس است..

بیشتر بخوانید  یک جنگلبان در ارتفاعات کردکوی جان خود را از دست داد! + عکس

مخبر افزود: ظرف یک ماه پس از صدور مجوز عمومی برای تزریق واکسن توسط وزارت بهداشت ، بیش از 3 میلیون دوز واکسن برکت در خط اول شفارمد تولید کردیم که هر هفته پس از کنترل به وزارت بهداشت تحویل می شود تست کیفیت. “

بی توجهی عمومی به پروتکل های بهداشتی تاج در میان موج پنجم

وی گفت: تا پایان این هفته 900000 دوز دیگر واکسن برکت را به وزارت بهداشت تحویل خواهیم داد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از آماده سازی خط دوم تولید واکسن در کارخانه شففرمد خبر داد و افزود: این خط در مرحله آزمایشات نهایی و با راه اندازی در اوایل مرداد بیش از یک هفته است. ۲ما میلیون ها دوز واکسن برکت را به وزارت بهداشت تحویل خواهیم داد.

وی افزود: همچنین سومین خط تولید واکسن نیز تا پایان ماه آگوست راه اندازی می شود که ممکن است هفته ها به طول انجامد. ۶میلیون ها دوز واکسن تولید کنید و طبق وعده داده شده ، حداقل تا پایان ماه سپتامبر ۵۰ ما میلیون ها دوز واکسن کو ایران برکت تولید خواهیم کرد.

مینو مهرز ، عضو کمیته علمی ستاد ملی کرونا ، ضمن توصیف اوضاع کرونا در کشور “فاجعه بار” گفت: واکسن Cobraket طی سه هفته آینده به تولید انبوه می رسد.

بی توجهی عمومی به پروتکل های بهداشتی تاج در میان موج پنجم

این متخصص بیماریهای عفونی وی گفت: “متأسفانه.” برخی این ادعای دروغین و غیر علمی را در فضای مجازی که اساس واکسن کبراکت ، سینوفرم چینی است ، منتشر می کنند. اگر سیستم واکسن ویروس Cubert ضعیف شود و تمام مراحل از صفر تا صد در کشور و بر روی داوطلبان از اردبیل انجام شد و همه مراحل در مورد داوطلبان در کشور انجام شد ، و خوشبختانه این واکسن از Sinofarm م moreثرتر است.

بیشتر بخوانید  25٪ از جانبازان هرمزگان واکسن کرونر را روز دوشنبه دریافت می کنند

امروز نیز رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: اگر واکسیناسیون دانشجویی در برابر تاج، خوابگاه های آنها مطابق با پروتکل های بهداشتی ارائه می شود.

خبر مهم دیگری توسط معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ارائه شد. دکتر طباطبایی از واکسیناسیون افراد 45 ساله در سیستان و بلوچستان مطلع.

۴۷۲۳۱

دیدگاهتان را بنویسید