بی توجهی به نظارت بر اجرای قوانین محیط زیست در دوره های مختلف پارلمان / مافیای قدرت و ثروت باعث ایجاد مشکلات زیست محیطی شده است


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب کرمانسمیه رفیعی ، صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام حسن علیدادی ، سلیمانی ، نماینده ولی فقیه در استان کرمان ، گفت: هرچه برای محیط زیست ارزش کمتری قایل شویم ، آسیب بیشتری خواهیم دید.

وی با بیان اینکه مشکلات زیست محیطی استان کرمان کم نیست و باید مورد توجه قرار گیرد ، افزود: رهبر معظم انقلاب نگاه عمیقی به محیط زیست دارند و ما مسئولیت کمتری در توجه به محیط زیست در اینگونه داریم یک راه کارشناسی “

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما در احیای قوانین محیط زیست جدی هستیم ، ادامه داد: متأسفانه نظارت بر اجرای قوانین محیط زیست در دوره های مختلف مجلس مورد بی توجهی قرار گرفته و از قدرت و ثروت جلوگیری می کند. که باعث مشکلات زیست محیطی می شود. “باید کشورها را گرفت.

وی با بیان اینکه بسیاری از نمایندگان مجلس با بودجه کار محیط بان آشنا نبودند ، اما بودجه امسال بودجه کار محیط بان را نشان می دهد ، افزود:. “ما با چشم انداز چهل سال آینده کشور برای محیط زیست تلاش می کنیم.

انتهای پیام / 511 / ز

بیشتر بخوانید  مهراوه شریفی نیا عروس مرد تاجر شد

دیدگاهتان را بنویسید