بی توجهی به امر به معروف و نهی از منکر همه را ناراحت خواهد کرد


به گزارش خبرگزاری فارس از بناب ، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در جلسه شورای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان بناب اظهار داشت: همه مردم باید برای احیای این فریضه در جامعه تلاش کنند.

وی افزود: پیوستن به امر به معروف و نهی از منکر یکی از احکام مهم اسلام است و همه ما در این زمینه در قبال یکدیگر مسئول هستیم.

بیل مکانیکی Bonaby ، با بیان اینکه نباید نسبت به انتساب امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت بود. وی افزود: برای جلوگیری از انکار و اصلاح جامعه باید این وظیفه مهم انجام شود.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان بناب همچنین با تأکید بر لزوم تشکیل و اجرای مصوبات این ستاد ، افزود: حضور کارکنان ادارات در این جلسات ضروری است شخص

حجت الاسلام باقری بنابی گفت: البته ما مخالف حضور معاونان نیستیم اما کارکنان نیاز به حضور دارند.

اگر وجدان کاری و احترام مشتری در ادارات معرفی شود ، مشهورترین آن تحقق می یابد

معاون سیاسی ، امن و اجتماعی فرماندار بناب گفت: اگر مردم وجدان تکریم ارباب رجوع را در ادارات لمس کنند ، بزرگترین شکوه جامعه تحقق می یابد.

حمید باغ در جلسه شورای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان بناب ، با بیان اینکه همه اقشار جامعه باید نسبت به انجام این وظیفه احساس مسئولیت کنند ؛ وی افزود: باید از ظرفیت واگذاری امر به معروف و نهی از منکر برای کاهش مشکلات اجتماعی مانند طلاق و جرایم خرد که به دلیل شرایط اقتصادی افزایش یافته اند استفاده شود و احساس مسئولیت عاملی برای جلوگیری از آسیب ها و معضلات اجتماعی است. “

بیشتر بخوانید  خبر خوب ایران خودرو برای خریداران تارا

معاون سیاسی سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار بناب در ادامه اظهار داشت: یکی از راه های مناسب برای پیاده سازی و اعمال عزت مشتری در ادارات ، برگزاری دوره های آموزشی مختلف برای کارمندان ادارات است.

گزارش ترورها / 60004


دیدگاهتان را بنویسید