مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بی باک: هادی پور می داند با قطع روابط می توان به مدال المپیک رسید / نبرد علیزاده و کینی حساس نیست – خبرهای رزمی – اخبار ورزشی تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مهدی بیباک در مصاحبه با خبرنگار ورزشی آژانس تسنیموی در مورد مسابقات تکواندوی المپیک گفت: رشته المپیک با حضور همان بازیکنان سایر مسابقات برگزار می شود اما برای رشته های مدال آور و قهرمانان بزرگ ما فشار روانی شدیدی ناشی از انتظارات جامعه است . “کشتی ، تکواندو ، وزنه برداری و کاراته در حال حاضر رشته هایی هستند که امید کسب مدال برای آنها وجود دارد و از حساسیت بیشتری برخوردار هستند. آلرژی که ورزشکاران را تحت فشار قرار می دهد. امیدوارم با استفاده از تجربیات گذشته سطح انتظار را برای استفاده از حداکثر قدرت بازیکنان ما

وی افزود: علی رغم حضور قهرمانان بزرگ المپیک ، نمایندگان ایران گره ای ندارند. دو بازیکن المپیکی ما در سال 2017 اولین مدال جهانی خود را بدست آوردند ، سپس مسیر برنده خود را ادامه دادند و سرانجام با صعود موفق شدند جواز حضور در بازی های المپیک را کسب کنند. این دو بازیکن در المپیک سخت کار خواهند کرد ، اما من از همه می خواهم که در این شرایط از آنها حمایت کنند. بعد از المپیک ، حرف هایی برای گفتن وجود دارد ، اما اکنون همه ما باید دستان خود را بگیریم و تیم ملی را امیدوار کنیم. افتخاری که کسب خواهد شد فقط برای ورزشکاران المپیکی ما نیست و یک افتخار برای کل جامعه تکواندو خواهد بود.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: مشکلات و موضوعات زیادی وجود دارد که باید حل شود ، اما اکنون زمان انجام آن نیست. ما نباید کودکان را تحت فشار قرار دهیم ، زیرا من این ثانیه ها را کاملاً تجربه کردم و دیدم که این کار چقدر باعث کاهش اثر ورزشکار می شود. به عنوان یک عضو جوان در جامعه تکواندو ، لطفا هرگونه انتقاد ، مشاوره یا کمک را به پایان المپیک موکول کنید. تیم ملی در شرایط فعلی نیاز به همدلی و تشویق دارد و بهترین آرزوها را برای نمایندگان دارم.

بیشتر بخوانید  فال ابجد | فال ابجد امروز | خبرهای خوشی برات تو راهه! | از این نعمت خدا غافل نشو! + تفسیر دقیق

باباچ در مورد توصیه های خود به المپیک های تکواندو گفت: “چهار سال پیش به هر سه المپیکی تکواندو گفتم که شاید چهار سال دیگر فرصتی برای شما نباشد و متأسفانه برای زنده ماندن در المپیک دیگر اتفاقی نیفتاده است. بازگشتی وجود ندارد و همانطور که می گویند: “برای زنده ماندن بکش” ، آنها باید سخت کار کنند تا فرصتی برای پشیمانی نداشته باشند. من حدود 20 سال مسابقه دادم ، اما هرگز فرصت حضور به عنوان بازیکن در المپیک را پیدا نکردم. با این حال ، اگر خودمختاری نبود ، من مستحق حضور در هر سه بازی المپیک بودم ، اما متأسفانه اتفاقات ، بدشانسی و بدشانسی مانع از ورزشکار شدن من در بازی های المپیک شد.

وی افزود: امیدوارم بچه ها بدانند در چه فرصتی به آنها داده شده است. حتی برنز المپیک از صد مدال طلای جهان ارزش بیشتری دارد و این می تواند اهمیت مدال المپیک را نشان دهد. درست است که هادی پور مصدوم است اما بیل مکانیکی معتمد نشان داد که اگر بخواهید می توانید با مصدومیت نیز مدال بگیرید. تنها مسابقه ای که بیش از تربیت بدنی به آموزش ذهنی ، عاطفی و روانی نیاز دارد ، بازی های المپیک است.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو خاطرنشان کرد: کودکان باید بدانند که دعای همه ایرانیان پشت سر آنهاست و فارغ از هر نظر و سلیقه ای ، قلب ما برای موفقیت تیم ملی می تپد و مهم نیست کیست سکاندار و بازیکن تیم ملی. “من فقط به آنها می گویم که دیگر بازگشتی وجود ندارد یا باید آنها را کشته یا کشته و در آنجا کشت. امیدوارم که هر یک از این افراد در المپیک آینده شرکت کنند ، اما آنها با توجه به شاید چهار نفر دیگر به آن نگاه می کنند سالها بخشی از غرامت نخواهد بود.

بیشتر بخوانید  ویدئویی از اقدام عجیب رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان

وی در مورد نقض طلسم مدال طلای المپیک 13 ساله گفت: هیچ کس نمی تواند رنگ مدال المپیک را پیش بینی و تعیین کند. در آخرین المپیک ، هیچکس 4 نفری که مدال طلا گرفتند را پیش بینی نکرد. روز المپیک نشان می دهد چه کسی از نظر روحی ، جسمی و جسمی شرایط لازم را کسب کرده است و امیدوارم این شرایط برای بازیکنان ما حاصل شود. من از دور به بچه ها انرژی مثبت می دهم و آرمین هادی پور می داند که با یک رابطه قطع شده می تواند مدال المپیک را کسب کند و میرهاشم حسینی مثل همیشه در روحیه های بالا شرکت می کند و برتری خود را حفظ می کند.

مربی تیم ملی در المپیک ریو گفت: لطفا به برنامه میرهاشم توجه نکنید. اگر مدال طلا بگیریم مهم نیست. چه موقع و در چه مرحله ای برخورد خواهیم کرد و توجه به این موضوع باعث افزایش حساسیت می شود. میر هاشم در گذشته دای هونگ لی را شکست داده و به هیچ وجه مشخص نیست که لی قادر به شکست اولین حریف خود خواهد بود. در المپیک ، هر بازی یک فینال جهانی است و چیزی به نام تساوی آسان وجود ندارد. با این حال ، اگر مدال المپیک کسب نشود و ما باید به بازیکنان خود بیاموزیم که آنها در هر مرحله با هر بازیکنی روبرو شده اند ، رمز کسب این کلید وجود دارد.

بیباک در مورد فشارهای روحی و روانی ناهید کیانی برای مبارزه با کیمیا علیزاده گفت: اینها گل هایی است برای افرادی که خودمان گل می زنیم. هیچ حساسیتی به بازی کینی و علیزاده وجود ندارد. بسیاری از موارد برای برخی افراد مهم است و برای دیگران مهم نیست و این نباید دلیلی بر حساس بودن آنقدر باشد تا بازیکن خود را تحت فشار قرار دهد.

بیشتر بخوانید  بیانیه رئیس جمهور درباره سلاح هسته ای و بمب اتمی / ویدئو

سرمربی سابق تیم ملی در پایان گفت: متأسفانه خواسته یا ناخواسته انتظارات از بازیکن را افزایش می دهیم و از اعتبار و افتخار ملی که اثربخشی ورزشکارمان از 100 به 50 می رسد کم می کنیم. مواردی که در المپیک قبلی به آنها پرداختیم. صد در صد طلایی بودن سونامی ما و ترمیناتور ، کادرفنی تیم ملی را تحت فشار قرار داد که وی نتوانست آن را کنترل کند. امیدوارم بچه ها از المپیک لذت ببرند و از این فرصت استفاده کنند و ابتدا برای خود و خانواده و سپس برای تیم ملی و کشورشان بجنگند. با توجه به شناختی که از سه شخصیت خود دارم امیدوارم بتوانیم سه مدال رنگی کسب کنیم و بدانیم که همه ما از آنها حمایت می کنیم.

انتهای پیام /

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *