بیوگرافی کامل مارتین فورد از شغل اصلی او تا ازدواج و فرزندان


مارتین فورد در 5 ژوئن 1982 در استافوردشایر انگلستان به دنیا آمد. مارتین از دوران کودکی توانایی های طبیعی ورزشی خود را نشان داد و در بسیاری از ورزش ها و در سطح حرفه ای برتری یافت.

پدرش استفان و مادرش لورن است و او تنها یک خواهر دارد.


  • اسم اصلی: مارتین فورد

  • محل: انگلستان

  • ارتفاع: 203 سانتی متر

  • اشتغال: بازیگر، بدنساز و مبارز بریتانیایی

سابقه ورزشی قوی و تجربه تمرینی به او اجازه می دهد تا ظاهر بدنی خود را از یک ورزشکار لاغر با وزن 6’6 310 پوند به یک ورزشکار لاغر با وزن 6’6 310 پوند تغییر دهد.

یک هیولای عظیم 360 پوندی. این، همراه با آموزش MMA او، یک حضور قوی روی صفحه نمایش ایجاد می کند و مارتین را در نقش هایش جلوتر قرار می دهد. منجر به برخی از بهترین صحنه های جنگی که در فیلم مدرن دیده شده است.


بیوگرافی مارتین فورد

وعده های غذایی مارتین فورد

شام مارتین فورد شامل 20 سفیده تخم مرغ، سه تخم مرغ کامل، 300 گرم پنیر با سس سویا و روغن زیتون است.

مارتین فورد تحت هیچ شرایطی مشروب نمی خورد و در مهمانی هایی که منجر به مصرف الکل می شود شرکت نمی کند، مگر در مهمانی های خانوادگی و شام یا ناهار.


بیوگرافی مارتین فورد

مربی مارتین فورد

مارتین فورد در سال 2021 علاوه بر بازیگری و مدلینگ اعلام کرد که در رشته MMA نیز شرکت خواهد کرد و وارد قفس خواهد شد. گفت: این را می دانم بعد از این تصمیم به من انتقاد می شود ایمانم را ثابت می کنم.


بیوگرافی مارتین فورد

افسردگی مارتین فورد

مارتین فورد در سال 2001 زمانی که 19 ساله بود مجروح شد، سپس به بیماری سل مبتلا شد و به مدت یک سال ورزش را ترک کرد.

مارتین فورد پس از مدت ها دوری از این ورزش، در نهایت باعث افت شدید کریکت شد تا جایی که مجبور شد برای همیشه این ورزش را کنار بگذارد.


بیوگرافی مارتین فورد

با بازی مارتین فورد

برخی از برجسته ترین نقش های او کوشمار (کابوس) با اسکات ادکینز در فیلم Boyka: Undisputed (2016) به کارگردانی تودور چاپکانوف است. ولاد در نتیجه نهایی (2018) با دیو باوتیستا و پیرس برازنان به کارگردانی اسکات مان که نامزد بهترین صحنه مبارزه سال شد. در سال 2017، مارتین در Kingsman The Golden Circle همراه با ستاره هایی مانند مایکل گامبون، کالین فرث و تارون اگرتون بازی کرد. مارتین اخیرا وارد هالیوود شده و در فیلم ستوان سو که قرار است در سال 2021 اکران شود در فیلم موردانتظار سریع و خشمگین 9 بازی کرد و در نهایت آخرین نقش مارتینز در شبکه HBO The Nevers است که قرار است در سال 2018 منتشر شود. 2021.


بیوگرافی مارتین فورد

خالکوبی و وسایل مارتین فورد

مارتین فورد روی تمام قسمت های بدنش خالکوبی های مختلفی دارد و دارایی او حدود 5 میلیون دلار است.

مدلینگ مارتین فورد

پس از یک سری تمرینات و بدنسازی به پیشنهاد یکی از دوستانش وارد عرصه مدلینگ شد و با برندهای مختلف وارد همکاری شد و تصویر او در مجلات معروف مدلینگ نیز منتشر شد.


بیوگرافی مارتین فورد

نبرد مارتین فورد با هالک ایرانی

صیاد غریبی معروف به هالک ایرانی بارها از این مبارز خواست تا در قالب MMA با هم مبارزه کنند که با موافقت مارتین فورد در 23 فروردین 1401 این مبارزه در استادیوم O2 لندن برگزار می شود.

سجاد گریبی و مارتین فورد قبل از ورود به رینگ و درگیری با هم دعوا کردند و به همین دلیل همه کاربران سجاد گریبی را تقلبی و فتوشاپی می دانستند.


بیوگرافی مارتین فورد

شغل اصلی مارتین فورد

مارتین فورد مالک باشگاه بدنسازی بتا بدز در Minworth انگلستان و مالک برند Ignite Nutrition در زمینه پوشاک و مکمل ها می باشد.


بیوگرافی مارتین فورد

متاهل و فرزندان مارتین فورد

مارتین فورد در سال 2009 زمانی که 27 ساله بود با ساشا استیسی 18 ساله ازدواج کرد. مارتین فورد و همسرش دو دختر به نام های ایموژن متولد سال 2012 و وینتر متولد سال 2017 دارند.



بیشتر بخوانید  اسکلت شخصیت های کارتونی زرد. !!

دیدگاهتان را بنویسید