بیوگرافی کامل فرهاد مجیدی + عکس


بیوگرافی کامل فرهاد مجیدی + عکس

بیوگرافی کامل فرهاد مجیدی + عکس

پدرش کارگر صنایع دفاعی بود و شبانه روز برای کارهای روزانه کار می کرد و همچنان برده او بود.

پدر و مادرش اصالتاً کیم شهری هستند، اما خودش متولد تهران است و چون پدرش کارمند وزارت دفاع بود، در همان مجتمع های صنایع دفاعی زندگی می کردند و دوران کودکی خود را در محله پارچین ورامین گذراندند.

او در 3 ژوئن 1977 (13 خرداد 1355) در یک شب بهاری به دنیا آمد.

بیوگرافی کامل فرهاد مجیدی + عکس

قبل از او یک دختر و سپس یک دختر دیگر بود و فرزاد آخرین فرزند این خانواده بود.

او دو خواهرزاده به نام‌های نگین و فرشته دارد و بسیار به خواهرانش وابسته است. و در مورد فرزاد خود فرزاد می گوید (اگر حداقل یک روز با تلفن صحبت نکنیم شب ما روز نمی شود)

او اولین قرارداد رسمی خود را با تیم جوانان کشاورز ماهانه 300 هزار تومان و 5 هزار تومان و آخرین قراردادش را با استقلال کو سفید امضا کرد.

بیوگرافی کامل فرهاد مجیدی + عکس

او و فرزاد بر خلاف بقیه کوچکتر نبودند، اما پدرشان شناسنامه آنها را یک سال بزرگتر گرفت تا زودتر به مدرسه بروند، اما چه مدرسه ای! پدر و مادرش راضی نبودند که او فوتبال حرفه ای بازی کند و پدرش همیشه می گفت: (این فوتبال به درد تو نمی خورد، به آن بچسب تا برادرت هم از تو یاد بگیرد!) اما آنها را به نحو مؤثری راضی کرد و بعد از مدتی اجازه داد. او فرزاد را هم گرفت تا یکی دیگر از برادران فوتبالی ما را تشکیل دهد.

بیوگرافی کامل فرهاد مجیدی + عکس

حدود سه سال پیش که پروین سرمربی پرسپولیس بود، پروین علناً اعلام کرد: (تنها فردی که حق پوشیدن پیراهن شماره 7 پرسپولیس را دارد اوست)

و برای عقد قرارداد به باشگاه پرسپولیس رفت و ناصرخان حجازی نیز اعلام کرد: (اگر طلایی است دیگر نمی خواهم) اما هیچ وقت راضی نبود که با خودش معامله کند چه برسد به میلیون ها هوادار.

او رفتن به پرسپولیس و ماندن در استقلال را بزرگترین تصمیم زندگی ورزشی خود می داند و علاقه ای به یاگی ندارد و حالا به خاطر استقلال و هوادارانش به ایران برگشت و همه شرایط مالی خوب را از دست داد و هیچ کاری نکرد. شرایط مالی باشگاه !

الگوی او در خارج از فوتبال دایی است و همیشه دوست داشت پشتکار خود را داشته باشد، در فوتبال هم مجید نامیو متلات الگوی اوست، هرچند حمید استیل هم در فوتبالش بسیار تاثیرگذار بود.

بیوگرافی کامل فرهاد مجیدی + عکس

و اما همسرش; زمانی که برای خرید بلیط رفته بود با همسرش در یک شرکت هواپیمایی آشنا شد و این آغاز یک زندگی شیرین بود (همسرش یکی از کارگران اصلی آن شرکت بود).

زنگ شیرینی که با تولد یک دختر زیبا شیرین تر می شود. دختری که پدرش تیام نام داشت.

تیام متولد (30/07/1383) برای تبدیل شدن به یک پدر عزیز و اولین سوگندش (بر زندگی تیام) است.

بیشتر بخوانید  با این جملات انگیزشی از ارنستو چه گوارا روحیه خود را تقویت کنید

اما تولد یک پسر این زندگی را شیرین تر کرد. پسری به نام امیر بردیا

امیر بردیا (3-9-1387) متولد شد تا در همان ماه پدر شود و شاید به راه خود ادامه دهد!

بیوگرافی کامل فرهاد مجیدی + عکس

نظرات او در مورد کلمات را نیز می توان خواند:

ناصر حجازی: مورد علاقه هواداران استقلال

امیر کالا نویی: هواداران او را دوست دارند

غلامرضا عنایتی: گلزن

اکبر عبدی: هنر هزار چهره

علی پروین: سلطان پرسپولیس

فرزاد مجیدی: برادر خوش تیپ من

فرهاد کاظمی: مربی شجاع

فتح الله زاده: فقط مدیر کل به او پاسخ می دهد

علیرضا نیکبخت: حیف که از استقلال رفت

بیوگرافی کامل فرهاد مجیدی + عکس

متولد 22 اسفند 1355
او 179 سانتی متر قد و 73 کیلوگرم وزن دارد
همسرش یکی از کارمندان اصلی شرکت هواپیمایی بود که هنگام خرید بلیط با او آشنا شد.
او متاهل و دارای دو فرزند است.
دخترش تیام و پسرش امیر بردیا است.
نام تیام را خودش انتخاب کرده و علاقه خاصی به او دارد.
او از تولد دخترش به عنوان بهترین اتفاق زندگی خود یاد می کند و نام او همیشه نام اوست.
او سعی می کند تیام و امیربردیا در زندگی شان آرامش داشته باشند و همیشه می گوید تیام تمام زندگی من است.
زمانی که بین مردم محبوب باشد، شهرت را دوست دارد.
او به برند اعتقاد دارد، بیشتر بر اساس ظاهر کالا و آنچه از ابتدا می خواهد خرید می کند. و در عین حال فوق العاده خوش تیپ
او چهار ماشین دارد و ماشین مورد علاقه اش یک BMW Type 7 است که در حال حاضر با بنتلی 2008 در امارات و دو ماشین دیگرش (پرادو بنز مشکی اش) در ایران است.
بهترین خاطره او سفر کربلا با تیم پاس است.
کتاب خودش (شیرین و فرهاد) را دوست دارد.
یکی از خصوصیات منفی او که خودش به آن اشاره می کند ناتوانی در برقراری ارتباط با دیگران است.
او مانند هر فرد دیگری از دروغ متنفر است، اما فردی صبور است.
او عاشق فیلم و سینما رفتن است و هنرمندان مورد علاقه اش امین حاجایی و بهرام رادان هستند.
او موسیقی سبک و آرامش بخش را دوست دارد.
خواننده مورد علاقه اش شادمهر است.
اینتر و میلان به باشگاه های خارجی علاقه مند هستند

بیوگرافی کامل فرهاد مجیدی + عکس

افتخارات:

صعود به جام جهانی 98 فرانسه با تیم ملی –
قهرمانی با استقلال در لیگ نهم –
قهرمانی با باخمن در لیگ –
قهرمانی آسیا با العین –
قهرمانی در لیگ امارات با الاهلی –
جام حذفی با استقلال –
– بهترین بازیکن خارجی لیگ امارات و برترین گلزن لیگ امارات و با 107 گل زده در لیگ امارات بهترین گلزن خارجی این لیگ محسوب می شود. سایر خارجی های این لیگ هنوز رکورد او را شکسته اند
– نایب قهرمان آسیا با استقلال و مرد سال لیگ فوتبال 9 و 10. محبوب ترین بازیکن جهان در سال 2010

بیشتر بخوانید  404 پیدا نشد

بیوگرافی کامل فرهاد مجیدی + عکس

بازگشت فرهاد مجیدی از کشاورز به استقلال!

وی متولد 12 خرداد 1356 یا به عبارت دقیق تر 22 خرداد 1355 در تهران است. او در خانواده ای اصیل و با موقعیت مادی و اجتماعی خوب رشد کرد. کم کم به فوتبال علاقه مند شد. او با دو خواهر و یک برادر بزرگ شد. برادر کوچکتر فرهاد را هم خوب می شناسید. فرزاد مجیدی که درست مثل فرهاد از بهمن ماه به استقلال تهران پیوست. فرهاد از کودکی عاشق فوتبال بود. او کارش را از تیم های پایه شروع کرد. اگرچه مادرش عموما مخالف حضور او در زمین فوتبال بود، اما پدرش از هر نظر دوست و حامی او بود. فرهاد مجیدی این روزها دوباره پیراهن استقلال تهران را بر تن می کند. پیراهنی که فرهاد مجیدی با آن شد و شاید با آن از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

بیوگرافی کامل فرهاد مجیدی + عکس

آغاز یک سفر طولانی

اولین تیم رسمی و تقریبا برجسته او Ratna omladine بود. این تیم با کمبود امکانات مواجه بود اما این موضوع باعث نشد فرهاد مجیدی فوتبال را کنار بگذارد. وی پس از مدت کوتاهی در تیم جوانان کشاورز در همین رده سنی به تیم بهمن پیوست. وضعیت تیم جوانان بهمن بهتر از کشاور بود. روزی 3 بار ورزش می کرد. تمرینات سنگین بدون نفس. وی برای حضور در مسابقات استانی به تیم پارچین صنعت پیوست و مدت کوتاهی به عنوان بازیکن قرضی در این تیم بازی کرد. درخشش او در تیم صنعت باعث شد تا مربیان تیم امید باخمن بار دیگر او را جذب کنند. امید بهمن پس از هشت ماه بازی در پارسین صنعتی به این تیم پیوست. او می دانست که در صورت حضور در رده سنی امید می تواند به تیم بزرگسالان باخمن راه پیدا کند. بنابراین، وقت آن بود که آن را امتحان کنید! تلاشی برای تحقق یک رویای دیرینه! پس از مدت کوتاهی به آرزویش رسید و پیراهن تیم بزرگسالان باخمن را بر تن کرد. باخمن در آن روزها در شرایط خوب و ایده آلی قرار داشت. حالا او آرزوهای بزرگتری داشت.

بیوگرافی کامل فرهاد مجیدی + عکس

حضور در استقلال!

باخمن پس از درخشش در تیم بزرگسالان از تهران به استقلال پیوست. تیمی که همیشه آرزوی پوشیدن پیراهن خود را داشته است. فرهاد مجیدی می دانست که راه سختی در پیش دارد. جاده ای که به قله های افتخار ختم شد. او در استقلال پادشاه شد! امتیاز بالا و هوش استثنایی او را به یکی از موفق ترین و محبوب ترین بازیکنان استقلال در آن زمان تبدیل کرد. در واقع می توان از فرهاد مجیدی به عنوان یکی از ستاره های اواخر دهه هفتاد نام برد. وقتی گل می زد یک دستش را روی سینه اش می گذاشت و دست دیگرش را باز می کرد! حرکت او پس از هر گل تکرار می شد. مجیدی سال ها برای استقلال بازی کرد و در واقع همین باعث شد تا امروز هم در بین هواداران استقلال محبوبیت پیدا کند.

بیشتر بخوانید  سریال های محرم 1400 از شبکه های مختلف + بازیگران و زمان پخش

بیوگرافی کامل فرهاد مجیدی + عکس

اروپا، مقصد بعدی فرهاد!

درخشش او در مسابقات لیگ ایران و حتی در سطح آسیا با پیراهن استقلال، سران باشگاه راپید وین اتریشی را که با استقلال رابطه خوبی داشتند، برای جذب فرهاد سخت کرد. فرهاد مجیدی این تصمیم را گرفت و در زمان حضور فتح الله زاده به اتریش منتقل شد. اگرچه حضور او در اتریش چندان رویایی و موفقیت آمیز نبود، اما فرهاد همیشه از آن به عنوان یک تجربه طلایی یاد می کند. تفاوت مبلغ قرارداد و همچنین یکی دو مصدومیت شدید باعث شد فرهاد مجیدی فکر ادامه فوتبال در اروپا را فراموش کند. رضایت نامه او پس از یک فصل ناموفق در اتریش داده شد.

بیوگرافی کامل فرهاد مجیدی + عکس

امارات، نقطه شروع …

شاید فکرش را هم نمی کرد که در امارات به چنین موفقیتی دست پیدا کند. تیم اول او در امارت الوصل بود. پس از مدت کوتاهی با شرایط فوتبال امارات آشنا شد. او کم کم به ستاره محبوب شیوخ اماراتی تبدیل شد و پوسترهایش در سراسر امارات دیده می شود. سبک بازی او به قدری با سایر بازیکنان متفاوت بود که بازی هایش خیلی سریع مورد توجه قرار گرفت. فرهاد مجیدی آنقدر از نظر مالی مطمئن بود که جایی را جز امارات ترجیح نمی داد. پس از الوصل به الاهلی امارات پیوست. و بازی های خوبی در آنجا انجام داد. اما در سال 2003 به عنوان بازیکن قرضی برای بازی در جام باشگاه های امارات به تیم العین امارات پیوست. در آن سال در بازی نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا مقابل دالیان درخشید و قهرمان شد. گل رویایی او در آن بازی، العین را به فینال جام باشگاه های آسیا رساند و در نهایت العین قهرمان آسیا شد. او دوباره به الاهلی پیوست. او در مدت حضورش در الاهلی حدود 130 گل برای این تیم به ثمر رساند و در سال 2006 با این تیم قهرمان لیگ امارات شد.

بیوگرافی کامل فرهاد مجیدی + عکس

بازگشت استقلال …

مشکلات داخلی او با مدیران النصر امارات و فسخ قراردادش باعث شد تا با پیوستن ناصر حجازی دوباره به استقلال صحبت از بازگشت فرهاد مجیدی شود. فرهاد مجیدی پس از کش و قوس های فراوان به استقلال پیوست تا به قولی که در زمان جدایی از استقلال داده بود عمل کند. او در حالی به استقلال پیوست که مدیران پرسپولیس نیز به دنبال او بودند. فرهاد مجیدی پس از رفت و آمدهای فراوان بالاخره کارت ITC خود را گرفت تا این روزها او را به سلطان آبی ها می شناسند.


دیدگاهتان را بنویسید