مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بیوگرافی و زندگی خصوصی حمید لبخنده + اینستاگرام

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


زندگی شخصی و بیوگرافی حمید لبخنده

حمید لبخنده متولد 1340 در اهواز و فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. وی از شاگردان زنده یاد حمید سمندریان بود و پس از درگذشت سمندریان و نیز شاگرد زنده یاد هوم رسته، مدیر فرهنگستان سمندریان شد.

اسمایل در زمینه کارگردانی تلویزیون نیز فعالیت داشت و آثاری ماندگار برای مخاطب خلق کرد که از آن جمله می توان به مجموعه تلویزیونی پرطرفدار «در پناه تو» و «در قلب من» اشاره کرد.

آموزش و پرورش حمید لبخنده

حمید لبخنده فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنرهای زیبای تهران بود که در سال 1346 در کلاس های بازیگری دکتر حسینی طباطبایی شرکت کرد و وارد دنیای هنر شد.

پس از آن در مدرسه بازیگری حمید سمندریان شرکت کرد و از سال 1365 با کارگردانی فیلم راویان اخبار، بازیگری را آغاز کرد.


حمید لبخنده و همسرش - گلناز لبخنده تغییر یافته توسط مدیاویکی

آغاز فعالیت های هنری حمید لبنده

حمید لبخنده کارگردان و بازیگر است. او هم اکنون مدیر آکادمی سمندریان و آموزشگاه بازیگری سمندریان است. وی در سال 1346 با حضور در کلاس های بازیگری نزد دکتر حسینعلی طباطبایی وارد وادی هنر شد. وی فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا بود و در سال 1359 بازی در فیلم سینمایی ریل را تجربه کرد.

اثر هنری حمید لبخنده

از شاخص ترین کارهای او می توان به کارگردانی سریال راویان خبر، سریال در قلب من و سریال در پناه تو اشاره کرد که اگرچه حمید لبکنده را به عنوان کارگردان بیشتر می شناسیم، اما او در حرفه های دیگری نیز فعال بود. حمید لبخنده علاوه بر کارگردانی در سینما و تلویزیون به عنوان نویسنده، بازیگر و تدوینگر نیز فعالیت داشته است. از مهمترین آثار حمید لبکنده در حرفه نویسندگی می توان به سریال درگل، سریال ساعت به عکر، یافتن، 5 سریال پنهان، فیلم آبی، سریال در قلب من، سریال مهر و ماه، سریال حکایت نامه (لطیف آل) اشاره کرد. -ماتون) و سریال راویان اخبار. از مهم ترین کارهای حمید لبکنده در کارنامه بازیگری او می توان به مجموعه ای از زمان ها، فیلم هایی مانند بد، مجموعه ای از راویان خبر و فیلم گمشده اشاره کرد. مهمترین اثر حمید لبنده در حرفه تدوین سریال مهر و مچ است.

بیشتر بخوانید  دیدار سردار سلیمانی با ظریف در وزارت امور خارجه + عکس

آدرس اینستاگرام حمیده لبخندها

اینستاگرام حمید لبخنده


حمید لبخنده خواننده - گلناز لبخنده عکس پروفایل اینستاگرام گلناز لبخنده - گلناز لبخنده

ازدواج حمید لبخنده و نحوه آشنایی او با همسرش

حمید لبخنده در گفت و گو با بولتن نیوز به مناسبت سالگرد تولد و درگذشت خانه روستا از همسرش و نحوه آشنایی اش می گوید:


– همکاری شما با آقای سمندریان و خانم رست از نظر کاری بسیار کوتاه بود اما از نظر رفاقتی خیلی ریشه …

و اما دوستی بسیار عمیق و طولانی بود، تا زمانی که هر دو (آقای سمندریان و خانم روستا) زنده بودند، این دوستی عمیق ادامه داشت. حتی همین رابطه دوستانه منجر به ازدواج من شد. زمانی که کاوه به مهدکودک می رفت، اغلب دنبالش می رفتم و او را به خانه می آوردم. یک خانمی را در آن مهدکودک دیدم و آن طرف کاوه این اتفاق افتاد! آقای سمندریان آن خانم را می شناخت و هما دوستش بود. البته این دوستی بعدها هم ادامه پیدا کرد.


– پس کاوه ازدواجت رو تحریک کرد…

(خنده) درست است! کاوه در تمام عکس های عروسی ما حضور دارد. یک کت و شلوار زیبا هم پوشیده بود.
بچه هایی مثل کاوه هم شرایط خاص خودشان را با والدینی دارند که هم هنرمندان شناخته شده ای هستند و هم در این کار دست دارند. واضح است که شما همیشه با او بوده اید.

آره. من تقریبا همون دایی هستم که از روز اول زندگیم باهاش ​​بودم. البته در مقطعی دور شدیم و دوباره نزدیک شدیم. او دستیار من در کارم شد. او در برخی از کارهای من بازی کرد. دوستی عمیق بین ما از کودکی او تا الان که برای خودش شیرمردی است ادامه دارد.

بیشتر بخوانید  گلچین کد آوای انتظار همراه اول در مدح امام علی (ع)


عکس جدید گلناز لبخنده - اینستاگرام گلناز لبخنده - حمید لبخنده در پناه تو - گلناز لبخنده کجاست

بچه های حمید خندان

حمید لبخنده دارای دو دختر و یک پسر به نام های گلناز و نیما بود.

علت مرگ حمید لبخنده

متاسفانه این چهره سرشناس سینما و تلویزیون ایران باعث کشف بازیگران بزرگی چون پارسا پیروزفر و لعیا زنگنه در سینمای ایران شد.

وی در روز شنبه 18 دی ماه 1400 بر اثر عوارض ناشی از وقت جراح درگذشت و زمان تشییع جنازه وی به زور اعلام می شود.

نیما لبخنده فرزند حمید لبخنده هنرمند سرشناس عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهرا تایید کرد: پدرم مدتی پیش تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس از بستری شدن در بیمارستان به منزل منتقل و در بیمارستان بستری شد. وی افزود: متأسفانه وی شنبه شب 18 دی ماه بر اثر عوارض پس از عمل از دنیا رفت.

وی درباره زمان تشییع پیکر این هنرمند فقید ادامه داد: زمان برگزاری مراسم به زودی اعلام می شود.


جداکننده خط

بیوگرافی پارسه پیروزفر و علت ازدواج نکردن او

بیوگرافی بهنام تشکر

بیوگرافی حمیرا بیوگرافی و عکس های قدیمی و جدید هومر خواننده




ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *