مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بیوگرافی هالیت در سیب ممنوعه (Talat Bulut) ماجرای تجاوز تا همسر و فرزندان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طلعت بولوت (به ترکی Talat bulut) متولد ۳ فروردین ۱۳۳۵ در شهر ساری قمیش ترکیه؛ دوبلور و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ترکیه است.



Talat Bulut در سیب ممنوعه


طلعت به عنوان دهمین فرزند خانواده، از مادری بنام آلتون و پدری بنام مدد به دنیا آمده است. پدر طلعت، مامور ایستگاه قطار شهر ساری قمیش بوده و برادر طلعت بنام نیهات بولوت، پزشک است.


این بازیگر با سابقه، تحصیلات دانشگاهی خود را در زمینه ی مهندسی الکترونیک دانشگاه حاجی تپه آغاز کرده اما در سال دوم دانشگاه، تحصیل را رها کرده است. طلعت، زندگی هنری خود را در سال ۱۹۷۵ در تئاتر Ankara Sanat شروع کرد و با بازی Dimitrov، روی صحنه ی تئاتر رفت.


شروع کار بازیگری برای طلعت، چندان هم آسان نبوده است بطوریکه او از بین ۴۵۰ نفری که برای تست بازی تئاتر آمده بودند، نفر پانزدهم شده بود. طلعت در سال ۱۹۷۹ با تشویق افسانه ی سینمای ترک یعنی ترکان شورای جلوی دوربین سینما رفت. او علاوه بر بازی در تئاتر های مختلف، در نزدیک به ۲۰ فیلم به کار دوبله پرداخته است.


طلعت در چندین فستیوال از جمله فستیوال فیلم آنکارا و فستیوال فیلم آنتالیا، چندین بار جایزه ی بهترین بازیگر مرد و جایزه ی بهترین بازیگر مکمل مرد را از آن خود کرده است.


هالیت در سیب ممنوعه


قد و وزن طلعت بولوت (هالیت در سیب ممنوعه)


قد طلعت. ۱.۷۵ سانتی متر و وزن وی ۷۹ کیلوگرم است.


طلعت بلوت در سیب ممنوعه / هالیت در سیب ممنوعه


همسر و فرزندان هالیت در سیب ممنوعه (طلعت بولوت)


طلعت در سال ۱۹۷۹ با بازیگر ترک بنام پینار افشار که دختر کریم افشار و اسین افشار ( بازیگران تئاتر) است ازدواج کرد. پیتار متولد ۱۳۴۰ شمسی است. طلعت گفته است که سه بار از همسر سابقش جدا شده و دوباره ازدواج کرده است. این زوج در سال ۱۹۹۶، صاحب تنها دختر خود بنام هازال شدند.

بیشتر بخوانید  بیوگرافی نگار عابدی به همراه عکس از این بازیگر محبوب ایرانی


هازال در حال حاضر مشغول تحصیل در دانشگاه Michigan State ایالات متحده است.


بیوگرافی هالیت در سیب ممنوعه


ماجرای تجاوز طلعت بولوت در سیب ممنوعه چیست ؟


ماجرای تجاوز طلعت بولوت به دستیار ۱۹ ساله ی سریال سیب ممنوعه


در سال ۲۰۱۸ و در اوایل فیلمبرداری سریال سیب ممنوعه، شکایت دستیار لباس ۱۹ ساله این سریال بنام اوزگه. ش. با ادعای تجاوز طلعت بولوت بسیار خبر ساز شد و کار به شکایت و دادگاه کشید.


اوزگه در رابطه با این موضوع چنین گفته است: « قصد داشتم کراوات طلعت بولوت را درست کنم که گفت بیا این طرف کارت را انجام بده. او همان جا مرا بوسید و رفت. هنگامی که او مرا بوسید هیچکس پیشمان نبود اما وقتی به من گفت به جای خلوتی برویم، شاهد هایم آن جا بودند و شنیدند.


افرادی مثل خانم ادا اجه خانم شوال سام، آقای انور تونا، خانم سودا ارگینجی ، و آقای گون اکینجی از من حمایت کردن. همه ی کادر فیلمبرداری و بازیگران از من حمایت کردن. من ۱۹ سالمه و این اتفاق برای بسیاری از هم سن و سال های من می افته. هر کس جای من بود، از اینکه طرف دعواش یک بازیگره میتونست بترسه و ساکت بمونه. من هم شاید نتونم از نظر قانونی برنده بشم اما حداقل وجدانم راحته که این اتفاق رو به گوش همه رسوندم که کس دیگه ای هنگام روبرو شدن با این اتفاقات سکوت نکنه».


طلعت تمامی این اتهامات را رد کرده و در جواب هانده به خبر نگاران گفته است که ۱۹ سال پیش به کارگردان توصیه کرده است که هانده را به بازی دعوت نکند چرا که بازی خوبی ندارد.

بیشتر بخوانید  بزرگترین ماهی قرمز جهان


همچنین گفته است که چندی پیش در مصاحبه ای گفته است که هیکل هانده به بازیگری نمیخورد و هانده از روی کینه به او افترا زده است و اگر ۱۹ سال پیش تجاوزی صورت گرفته بود چرا شکایت نکرده است.


طلعت در ادامه ی صحبت هایش چنین گفته است:« من مخالف سر سخت تجاوز هستم و چندین بار نیز این موضوع رو اعلام کردم. اگر چنین کاری کرده بودم حقم بود که مجازات بشم. وقتی به زنی میگی چقدر امروز شیک شدی، تهمت تجاوز به شما میزنه. اگر از کار اخراج بشم مشکلی نیست ولی به خاطر این که دخترم به خاطر این موضوع آسیب روحی دیده باید تقاص این کار رو پس بدن. »


در نهایت به دلیل نبود شواهد کافی، شکایت اوزگه رد شد و پس از آن، طلعت یک شکایت ۱۰۰ هزار لیره ای علیه اوزگه باز کرد که این شکایت نیز به جایی نرسید و از سوی دادگاه رد شد.


هالیت در سیب ممنوعه


پیج اینستاگرام طلعت بولوت


پیج رسمی talatbulutt با تعداد 408k followers فالوور دارای تیک آبی اینستاگرام میباشد .


زمان پخش فصل پنجم سریال سیب ممنوعه




ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *