بیوگرافی ساختمانی که با آوازش همه را شوکه کرد!


کسی که آهنگ هاوایی گریه شجریان را خوانده کیست؟

طبق بررسی ها فردی که فیلم گریه شجریان از او پخش شده نیما سیروان است. در حال حاضر اطلاعات زیادی از او در دست نیست، فقط می دانیم که اهل رامسر است، اما به گفته نیما سیروان، قبلا باربیکیو کار می کرد و اکنون ساختمانی در این ساختمان وجود دارد.

بیوگرافی نیمه سیروان بنایی که با آهنگ هوای گریه دل یاسمین لوی رو برد!


کسی که آهنگ هاوایی گریه شجریان را خوانده کیست؟

نیما سیروان در پست اینستاگرامی خود نوشت: اگر در پست قبلی این کار را انجام می دادم حتما یک مغازه زیرزمینی بود که در آن کباب پز کار می کردم و این آهنگ را برای کیف مهمانم اجرا می کردم.. شاید در پست بعدی کار دیگری را معرفی کرده بودم. .. میخوام بگم همه عزیزانی که از قبل من رو میشناسن میدونن که تسلیم همه چیز شدم، ساخت و ساز، گل فروشی سر چهارراه، اسنپ، آژانس، پیک..
اما تمام تلاشم را کردم تا به عنوان اولین حرفه‌ام به خواندن ادامه دهم چون می‌دانستم خدا مرا برای خواندن آفریده است.
با افتخار این پست را تقدیم می کنم به همه عزیزانی که باعث شدند صدام به ایران برسد

درخواست یاسمین لوی برای همکاری با بنایی که آهنگ “هوای خلقت” را خوانده است.

ویدئویی از آواز یک ایرانی در حال آواز خواندن هوای گریان همایون شجریان در ساختمانی نیمه کاره به تازگی بازبینی شده است. این ویدیو در سایت های مختلف نیز قرار گرفت تا جایی که یک خواننده معروف خارجی به نام یاسمین لوی با انتشار این ویدئو در صفحه خود از کاربران خواست تا این فرد را پیدا کنند. او همچنین اعلام کرد که دوست دارد یک دونوازی با او منتشر کند!

بیشتر بخوانید  آیا عید فطر یک روز به تعویق افتاده است؟

یاسمین لوی خواننده مشهور اسرائیلی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود درباره یک جوان کارگر خوانندگی ایرانی با تمجید از صدای او از او خواست تا با او همکاری کند.

یاسمین لوی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

خودشه! این ویدیو را به تازگی از پسر خوبی به نام شاهین جوان، آهنگساز جوان دریافت کردم. این مرد باید برای روح ما بخواند نه اینکه کنده کاری کند (به فکر ساختن) گه اگر کسی نام این مرد را پیدا کند می خواهم با او کار کنم (فیت = آهنگ دو نفره) م خیلی ممنون



خانم لوی روز گذشته در پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «این پسر باید به جای سنگ بری برای روح ما بخواند. اما زندگی … اگر کسی نام و راه ارتباطی خود را پیدا کند، دوست دارم “آهنگ دو نفره بخوانم”.


درخواست همکاری یاسمین لوی با بنایی که این آهنگ را خوانده است

این ویدیو که در روزهای اخیر بارها در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، برای اولین بار حدود دو ماه پیش در صفحه اینستاگرام نیمه سیروان منتشر شد و او چند پست دیگر نیز منتشر کرد که در آن به خوانندگی می پردازد. وی در این ویدئو هنگام خواندن کار ساختمانی در ساختمانی نیمه کاره ترانه دوستت دارم یار همجون شجریان را می خواند.

او در پست دیگری در این صفحه نوشته است که در مشاغل مختلفی مانند ساختمان سازی، گل فروشی و کار در اسنپ کار کرده است، اما سعی می کند به عنوان اولین شغل خود به مطالعه ادامه دهد زیرا “خداوند مرا برای خواندن آفریده است.”


بیوگرافی نیمه سیروان بنایی که با آهنگی دل یاسمین لوی را به دست آورد

یاسمین لوی که در سال 1975 در اورشلیم به دنیا آمد، قبلاً نسخه اسپانیایی یک آهنگ یادگاری را که برای اولین بار توسط هاید خوانده شده بود، اجرا کرد.

بیشتر بخوانید  جدیدترین و خاص ترین متن و دلنوشته غمگین تبریک تولد به خودم

علاوه بر این خواننده خارجی، چند هنرمند خارجی دیگر نیز این ویدئو را در صفحه خود بازنشر کرده اند.


آدرس صفحه اینستاگرام نیمه سیروانا

اینستاگرام نیما سیروان


جداکننده خط

بیوگرافی و زندگی خصوصی ایرجا پزشکزاد

بیوگرافی رضا درویس مدیرعامل پرسپولیس + سوابق و خلاصه رضا درویس

شادی اسدالهیه: بیوگرافی و زندگی خصوصی شادی اسدالهیه




دیدگاهتان را بنویسید