بیوگرافی جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت


بیوگرافی جلال رشیدی کوچی نماینده مرودست فیلتر شدن اینستاگرام و فیلم گفتگوهای بیوگرافی جلال رشیدی کوچی نماینده مرودست طرح حفاظت به ادامه مطلب مراجعه کنید.

جلال رشیدی کوچی در این دیدار گفت: من نه مخالف نظام هستم و نه مخالف انقلاب، از خانواده ای هستم که تقدیم 5 شهید شده است. عده ای با من تماس می گیرند تا با این طرح موافقت کنند و مرا تهدید می کنند. اما با گذشت مدتی از آغاز به کار کمیسیون مشترک، مردم همچنان نگران تصویب این طرح هستند.

وی ادامه داد: و این موضوع دلایلی دارد، مثلاً بلافاصله اعلام می شود که جلسه ای برای بررسی این طرح در زمان بازنگری بودجه تشکیل می شود. هیچکس مخالف ساماندهی فضای مجازی نیست اما آیا این طرح در راستای ساماندهی فضای مجازی است؟ در مورد مردم اینطور نیست، من با مردم هستم.

رضا تقی پور انوری رئیس کمیسیون تلفیق در پاسخ به اظهارات جلال رشیدی کوچی گفت: جلسه امروز به یکباره برگزار نشد و دو روز پیش در این خصوص نظرخواهی شد. چهارده عضو کمیسیون با برگزاری این نشست موافقت کردند.

وی افزود: متاسفانه تخریب ها و تهدیدات مربوط به این طرح همچنان ادامه دارد. متاسفانه در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی یکی از دوستان نیز مواردی را مطرح کرد و رسانه ها گفتند که جلسه 45 دقیقه ای تعیین می شود. آن موقع بود که قرار بود جلسه ساعت 12:45 برگزار شود نه جلسه 45 دقیقه ای. باید توضیح داد که این 45 دقیقه از کجا آمده است.

بیشتر بخوانید  نیروی دریایی سپاه به نقاط درخشانی دست یافته است

دیدگاهتان را بنویسید