مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بیوگرافی برومند نجفی محیط بان کرمانشاهی کیست ماجرای اعدام برومند نجفی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


تاریخ انتشار 22 ژانویه 1400 – زمان آموزش 2 دقیقه

بیوگرافی برومند نجفی محتبان کیست ماجرای قتل و اعدام وی را در این صفحه از مجله شبونا ببینید.

بیوگرافی برومند نجفیجه جلاد برومند نجفیجه در کرمانشاه کیست؟

بیوگرافی برومند نجفی محتبان

برومند نجفی اهل کرمانشاه و متولد 1377 است که در مرداد ماه 1395 در منطقه حفاظت شده با شکارچی متخلف برخورد کرد و به سمت وی ​​تیراندازی کرد. در همین حین شکارچی کشته شد و خانواده شکارچی بلافاصله از محیط بان شکایت کردند.

پس از تجدیدنظرخواهی و تحقیقات مراجع قضایی، در نهایت دادگاه برومان نجفی را به اعدام محکوم کرد و این حکم به دیوان عالی کشور ارسال و در آنجا تایید شد.

رئیس محیط زیست کرمانشاه در این خصوص گفت تمام تلاش خود را می کنیم تا رضایت اولیای دم مقتول را جلب کنیم تا از قصاص این بوم شناس جلوگیری شود.

بیوگرافی برومان نجفی که ولی قتل و اعدام است؟

تنها راه جلوگیری از انتقام

سرهنگ جمشید محبت هانی فرمانده یگان محیط زیست کشور درباره این حکم گفت: قاضی پرونده ما اسناد و مدارک ما را نپذیرفت و اگر بتوانیم ثابت کنیم که این درگیری در منطقه حفاظت شده رخ داده است، احتمالاً می توانیم از این درگیری جلوگیری کنیم. تلافی.”

منطقه حفاظت شده در بیستون واقع شده است

وی با بیان اینکه یگان دولتی حفاظت محیط زیست 20 روز فرصت دارد تا نسبت به این حکم تجدید نظر کند، تصریح کرد: در این پرونده سه وکیل استخدام کرده ایم که طی روزهای آینده به رای صادره اعتراض می کنند و پرونده به دادگاه می رود. ارسال خواهد شد و امیدواریم رأی قاضی پرونده با ارائه مستندات محکم توسط وکیل در دیوان عالی کشور تغییر یابد.

بیشتر بخوانید  خبر آنلاین - تصاویر وانشان روستایی سه هزار ساله با استان اصفهان

محبت خانی تاکید کرد: اگر بتوانیم در دیوان عالی کشور ثابت کنیم که در حوزه استحفاظی بین محیط بانان و شکارچیان درگیری بوده است، احتمال تغییر رای به نفع محیط بانان نجفی وجود دارد. بر اساس شواهد، اسناد و نقشه ای که در دست داریم، به طور قطع می توان گفت که این درگیری قطعا در محدوده منطقه حفاظت شده بیستون رخ داده است.

بیوگرافی برومان نجفی که ولی قتل و اعدام است؟

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور تصریح کرد: در این حادثه که مرداد ماه گذشته در منطقه حفاظت شده بیستون رخ داد، هیچ یک از سه شکارچی دیگر که در محل حضور داشتند آسیبی ندیدند اما تنها یکی از آنها توسط نجفی، بوم شناس کشته شد. . .

….

در صورتی که متن یا تصاویر این صفحه به اشتباه در قسمت نظرات (پایین صفحه) قرار داده شده باشد، جهت تصحیح یا حذف و یا ارسال پیام به مدیر سایت. آیدی ادمین در تلگرام @pm_be_modir

….

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *