مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بیوگرافی بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: الناز مالک بازیگر نقش آیسان در سریال پاییز متولد 1374 است. الناز مالک او قبل از پاییز در سریال آنتن یکی دیگر از سریال های شبکه نمایش محلی به ایفای نقش کوتاهی پرداخت. هم اکنون مینی سریال «سقوط» به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است، سریالی که مهاجرت پر فراز و نشیب یکی از بازیگران آن به نام حمید فرخ نژاد جنجال زیادی به پا کرده است. پهلوان زاده نقش اصلی سریال او را بر عهده داشت الناز مالکاو یک بازیگر جدید و ناشناخته است که در ادامه بیشتر با او آشنا می شویم.

الناز مالک

درباره سریال پاییز

پادانژه مینی سریالی به کارگردانی سجاد پهلوان زاده است که در اواخر بهار سال 1401 در شهر ساچز در سکوت کامل خبری جلوی دوربین رفت. در زمان ساخت هیچ خبر و عکسی منتشر نشد و پس از رفتن حمید فره نژاد خبرساز برای اولین بار نام این سریال در خبرها مطرح شد. فرخ نژاد در این سریال نقش یک مامور امنیتی را بازی می کرد.

نقش های اصلی سریال، دختری ترک به نام آیسان و پسری کرد به نام جاکان به الناز ملک و سجاد بابایی واگذار شد.

عباس جمشیدی فر و وحید آقاپور دیگر بازیگران این سریال هستند.

سجاد پهلوان زاده کارگردان پاییز یکی از تدوینگران باتجربه سینما و تلویزیون در اولین تجربه کارگردانی خود موضوع امنیتی را در بستر یک داستان عاشقانه کردی بیان کرد. این سریال درباره نقش جمهوری اسلامی در مبارزه با داعش در عراق است و گویا با حمایت نهادهای امنیتی این کشور ساخته شده است.

بیشتر بخوانید  ورود سامانه قوی بارشی جدید به کشور از پنجشنبه

در خلاصه داستان پاییز آمده است: «رابطه عاشقانه آیسان و جاکان در حالی که روزهای سخت اولیه زندگی مشترکشان را پشت سر می گذارند، دوباره احیا می شود. آنها به ماه عسل می روند تا درخت عشقشان را آبیاری کنند… سفری که به تاریکی ختم می شود.”

محمدحسین مهدویان کارگردان جوان و سرشناس سینما به عنوان مشاور کارگردان در این سریال حضور دارد. سجاد پهلوان زاده کارگردان پاییز پیش از این در بسیاری از کارهای قبلی مهدویان به عنوان تدوینگر با او همکاری داشته است.

اعظم بهروز فیلمنامه سریال پاییز را بر اساس طرحی از بهیت شریف نوشته است.

الناز مالک

الناز مالک


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *