مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بیوگرافی بازیگر نقش آوین در سریال گروهبان / از بازیگری تا ازدواج با یک مدل!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سریال سرجوخه به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی حسین امیرجهانی از سریال های جدید شبکه سه سیما است که پخش آن از 12 آبان آغاز شده است.

گروهبان سریالی در قالب امنیتی و اجتماعی است که علاوه بر هنرمندان جوان آن بازیگران مشهور عرصه هنر نیز به ایفای نقش پرداختند.


نازنین کیوانی ها

نازنین کیوانی یکی از بازیگران جوان سریال گروهبان است که نقش آوین را بازی می کند. نازنین کیوانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در دوم شهریور 1367 در تهران به دنیا آمد.

نازنین کیوانی تک فرزند و فارغ التحصیل رشته گرافیک و معماری از دانشگاه آزاد مشهد است.

این بازیگر در سنین جوانی با آرش مهاجر ازدواج کرد و دارای یک دختر به نام آیناز متولد 1387 است.همسر این هنرمند خود بازیگر است و همچنین یکی از مدل های معروف بین المللی است.

نازنین کیوانی اولین بار در سال 1393 با سریال اختر به کارگردانی و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده جلوی دوربین رفت و بدون هیچ تجربه و آموزشی فعالیت هنری خود را در شبکه نمایش مادر آغاز کرد.

او در این سریال نقش پروا دوست و رقیب عشقی گیس را بازی کرد و در کنار همسرش آرش مهاجر به هنرپیشه پرداخت.

در سال ۱۳۹۶ با سریال مینو به کارگردانی امیرمهدی پور وزیری با نقش اول سارا به تلویزیون بازگشت. سریال مینو داستانی عاشقانه را در چارچوب جنگ ایران و عراق روایت می‌کرد که در ماه‌های منتهی به اشغال خرمشهر رخ داد.

نازنین کیوانی در این مجموعه در کنار هنرمندانی چون سیاوش طهمورث، محمود پاک نیت، پروانه معصومی، شیوا ابراهیمی، فرزین محدث و سلمان فرخنده به ایفای نقش پرداخت.

بیشتر بخوانید  متن تبریک روز پرستار برای استاتوس، استوری و کپشن اینستاگرام


نازنین کیوانی ها

نازنین کیوانی در سال ۱۳۹۸ در سریال چوب خط به کارگردانی حمید بهرامیان در نقش باران بازیگر شد و با بازیگران مشهوری چون علیرضا خمسه، الهام پاوه نژاد، یوسف تیموری، امیر نوری، رضا ناجی و امیرمهدی جهله و… همبازی شد.

این سریال طنز درباره مسافری به نام فاروق فرخنده است که همزمان با بازگشت به ایران با مشکلات زیادی مواجه می شود.

گشت ارشاد 3 به کارگردانی سعید صحیایی عنوان دومین ساخته بلند نازنین کیوانی است که در آستانه اکران است.

نازنین کیوانی در دو فیلم کوتاه 12 ساعت به کارگردانی سجاد سلیمانی، پاندول به کارگردانی محمدحسین لطیفی و سریال تک سواران به کارگردانی مسعود تکوار بازی کرد.


نازنین کیوانی ها

سریال گروهبان جدیدترین مجموعه تلویزیونی به کارگردانی نازنین کیوانی ایفاگر است که یکی از شخصیت های اصلی آن آوین است. این سریال درباره دو شخصیت به نام‌های غلامرضا و کیان از دو طبقه اجتماعی مختلف است که برای یافتن عشق با موانع و اتفاقات زیادی روبرو می‌شوند.

آرش آصفی، سامان صفری، قربان نجفی، نیلوفر کوکانی، نیلوفر شهیدی، علیرضا ایسیوند، حبیب دهگان نسب، عبدالرضا نصاری و… بازیگران این سریال جاسوسی و امنیتی هستند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *