مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بیوگرافی ایمی شومر

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



ایمی شومر کیست؟


ایمی شومر متولد 1 ژوئن 1981، در شهر نیویورک، کمدین و بازیگری است که اواسط سال 2000 شروع به کار کرد. در سال 2013 ایمی شومر برنامه ای در Comedy Central اجرا کرد و دو سال بعد توانست برنده امی شود.


زندگینامه ایمی شومر


همسر ایمی شومر


پس از جدایی از طراح مبلمان بن هانیچ در ماه مه سال 2017، شومر با کریس فیشر سرآشپز اشنا شد. آنها باهم روبرو شدند و سپس با ارسال یک عکس اینستاگرا معاشقانه در روز 11 فوریه 2018، رابطه خود را شروع کردند. دو روز بعد، این زوج در یک مراسم خصوصی در مالیبو، با حضور برخی از دوستانشان مثل جنیفر آنیستون، جیک جیلنهال، جنیفر لارنس، لری دیوید و دیوید اسپید ازدواج کردند.


حرفه کمدی


در اواسط سال 2000، ایمی شومر شروع به حرفه استند اپ کمدی کرد ، او همچنین به طور پیوسته در باشگاه کمدی شهر هایی مانند نیویورک هم برنامه اجرا می کرد.


ایمی شومر

ایمی شومر


‘Inside Amy Schumer’


اولین کار حرفه ای او در سال 2007 بود، زمانی که او چهار با در شبکه ان بی سی به استند آپ کمدی پرداخت. ایمی شومر در سال 2011 اولین آلبوم خود را با نام Cutting منتشر کرد. یک سال بعد، ایمی شومر اولین برنامه کمدی خود به نام “Most Sex Stuff” را منتشر کرد. در سال 2013 این برنامه در برخی از شبکه های کابلی به نمایش درآمد و در سال 2015 موفق به کسب جایزه های متعددی شد.


‘Trainwreck’


این کمدی به موضوعاتی همچون نابرابرهای جنسی و مشکلاتی این چنین میپرداخت. ایمی شومر همراه با دیگر بازیگران زن مانند کریستین وایگه، به تغییر رفتار هالیوود کمک کرد که در نهایت به ایجاد شرایط کاری بهتری برای زن ها منجر شد. ایمی شومر در سال ۲۰۱۸ ایمی توانست در فیلم کمدی I Feel Pretty در مقابل میشل ویلیامز به عنوان شخصیت اصلی بازی کند.

بیشتر بخوانید  عکسی از برنامه دورهمی شب یلدا


قوانین کنترل سلاح


ایمی شومر براحتی از شهرت خود برای مقاصد مفید استفاده میکند. در اوت 2015، او با سناتور شومر متحد شد تا قوانین جدید کنترل سلاح را در Capitol Hill مطرح کند. این حرکت ایمی شومر با حمله ای که یک مرد دیوانه مسلح در تئاتری در لوییزیانا انجام داد و منجر به کشته و زخمی شدن ده ها تن شد، جرقه خورد.


سالهای اولیه زندگی


ایمی بت شومر، بازیگر زن و استنداپ کمدین، در تاریخ 1 ژوئن 1981 در ناحیه شرق منهتن نیویورک متولد شد. او یکی از سه فرزند و بزرگ ترین دختر ساندرا و گوردون شومر است که یک شرکت مبلمان کودک موفق در شهر نیویورک داشتند. گوردون همچنین پسر عموی سناتور چاک شومر هم می باشد. در اوایل زندگی، ایمی شرایط آسانی را داشت. اما زمانی که پدرش در حادثه ای مجروح شد و آسیب دید، کسب و کار پدرش ورشکسته شد و در مدت کوتاهی پس از انتقال خانواده به لانگ آیلند، پدر و مادر او از هم جدا شدند. مرگ پدرش و تغییرات وضعیت خانواده او را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار داد. ایمی در سال 1999 وارد دبیرستان شد. او در تئاتر دانشگاه Towson در بالتیمور مریلند تحصیل کرد و سپس در استودیوی ویلیام اسپر در نیویورک به تحصیلات خود ادامه داد.


divider


عکس های ایمی شومر


ایمی شومر

ایمی شومر


ایمی شومر

ایمی شومر


ایمی شومر

ایمی شومر



امیدوارم از این مطلب راضی بوده و با ایمی شومر آشنا شده باشید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

بیشتر بخوانید  ماجرای هشدار رهبری و پایان پیروزی + فیلم


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *