بیمه ملت سهم طلایی بازنشستگان



این است که همیشه سعی می کنند برای تضمین دوران بازنشستگی خود ایده های سرمایه گذاری داشته باشند، برخی زمین، برخی طلا، سکه و ارز، برخی سهام و برخی بیمه بازنشستگی و کمک هزینه بازنشستگی را به عنوان حمایت انتخاب می کنند، اگرچه گروه هایی هستند که افراد دارای حفره های زیادی هستند. در زندگی خود در طول اشتغال که تمام انرژی خود را صرف پر کردن آنها کرده اند.

در سال 1395 بیش از 130 هزار مستمری بگیر صندوق بازنشستگی کشوری با کمک صندوق بازنشستگی کشوری سهام شرکت بیمه ملت را در قالب تسهیلات کرز الحسنه خریداری کردند. سهام ارزشمند بیمه ملت که یکی از شرکت های بیمه خصوصی پیشرو و قدرتمند کشور بود که سهامداران آن از گروه معتبر خودروسازی بهمن گرفته تا صندوق بازنشستگی کشوری و صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر و سرمایه گذاری های مرتبط با امور اجتماعی را در بر می گرفت. بیمه اولین گام برای تضمین آینده ای امیدوارکننده برای بازنشستگان بود.

در ادامه این مسیر، بیمه ملت به عنوان بیمه گر اختصاصی خانواده های چندنفره مستمری بگیران کشوری خدماتی را ارائه کرد که اکثر دغدغه های این قشر یعنی خرید اقساطی بیمه نامه را به راحتی و بدون ضامن برای خود پوشش داد. یا فرزندان و اعضای درجه یک خانواده آنها.

حالا این سهم طلا جدا از اینکه پشتوانه مطمئنی برای سودآوری و هزینه زندگی است، می تواند بخشی از نیازهای بیمه ای مستمری بگیران را نیز پوشش دهد.

بیشتر بخوانید  تعبیر نعل اسب در فال قهوه | معنی نماد نعل اسب در قهوه

اما آنچه مرا به نوشتن این مقاله واداشت، بد اخلاقی رسانه ای و غیر رسانه ای علیه امنیت کشور است. هیچ کس منکر این نیست که باید مراقب حفظ حقوق مردم یعنی سهم مستمری بگیران کشوری از بیمه کشوری بود.

اما این نگرانی می تواند منجر به تخریب برند و در نتیجه از بین رفتن ارزش سهام شرکت شود.

زیرا هرگونه بداخلاقی بدون نگاه به مادیات به معنای آسیب جدی به مال مستمری بگیران با تلاش و کوشش 30 تا 35 ساله است که اکنون در سنین پیری خرج می کنند.

و توصیه اینجانب به متولیان بیمه ملت این است که انتقادات و پیشنهادات را با دقت دنبال کرده و این سمت را که بر عهده شما متولی حقوق بشر است بپذیرید.

آنها فرصت خدمت به جامعه ای را دارند که در نظام اداری و کشوری ایران خاکستری شده و امروز می خواهند ثمره خدمت خود را در آرامش ببینند.

نویسنده بیمه

دیدگاهتان را بنویسید