بیمه سلامت خدمات الکترونیکی ارائه می دهد – اخبار خوزستان – اخبار استانهای تسنیم


علی خوسواری در مصاحبه با خبرنگار تسنیم اهواز وی گفت: بیمه سلامت با راه اندازی سامانه خدمات کشوری برای بیمه شدگان برای حفظ کرامت مردم و در شرایط تاجگذاری راه اندازی شده است.

وی افزود: این سرویس با هدف ارتقا the کیفیت ارائه خدمات مطلوب به مردم است. تسهیل در ارائه خدمات به بیمه شدگان و کاهش استفاده از بروشورهای کاغذی و رونوشت الکترونیکی از دیگر اهداف راه اندازی این خدمات است.

مدیرکل بیمه سلامت استان خوزستان در مورد جزئیات این سرویس گفت: بیمه شده می تواند با کد ملی و شماره همراه و گواهینامه وارد سیستم شود ، عکس را تغییر دهد ، از اعتبار کتاب اطمینان حاصل کند.

وی افزود: بیمه شده ممکن است به زودی از طریق اپلیکیشن موبایل این کار را انجام دهد.

حسروی در ادامه در مورد جزئیات استفاده از این سیستم گفت: سیستم نیمه وقت شهروندان می تواند کلیه خدمات سرپایی را کنترل و کنترل کند.

وی افزود: از این سیستم برای بیمه های اضافی نیز استفاده می شود. افراد همچنین می توانند با مراجعه به این سرویس از خدمات بیمه اضافی استفاده کنند.

خسروی خاطرنشان کرد: همچنین یک سیستم ثبت شکایات وجود دارد که مدعی ، شهروندان و کلیه بیمه شدگان می توانند برای خدمات از راه دور برای بررسی اطلاعات هویت ، امکان تغییر عکس ، پسوند با استفاده از اعتبار ، همه نسخه ها و سایر ویژگی های این سرویس را مشاهده کنید.

انتهای پیام / 341 / ح

بیشتر بخوانید  ویدئویی از دستگیری سارق طلافروشی در چند دقیقه

دیدگاهتان را بنویسید