مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بیمه رازی را با هیچ شرکتی عوض نمی‌کنم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، نهمین رویداد از برنامه یکشنبه‌ها با نماینده‌ها و شبکه فروش به میزبانی یکی از نماینده‌های حقوقی شبکه فروش بیمه رازی و با حضور بهزاد محمدی- رئیس شعبه رشت و دکتر ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی برگزار شد.
در این رویداد محمدی- مدیر این نمایندگی حقوقی بیمه رازی ، اقدامات ماه‌های گذشته ستاد را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اجرای پنج چرخش استراتژیک که از سوی مدیرعامل شرکت در ابتدای سال ابلاغ شد، تاثیر قابل توجهی در فرآیند کاری نمایندگان داشت.
او خاطرنشان کرد: از ۱۸ سال گذشته این نمایندگی فعالیت خود را با بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه آغاز کرد و بیمه رازی را با هیچ شرکتی عوض نمی‌کنم.
همچنین در این دیدار، ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی بیمه رازی اقدامات روابط عمومی در پیشبرد اهداف پنچ چرخش استراتژیک شرکت را تشریح کرد و یادآور شد: رویداد یکشنبه‌ها با نماینده‌ها و شبکه فروش در راستای اجرای هرچه بهتر استراتژی نماینده و شعبه محوری شرکت اجرایی می‌شود و دغدغه نمایندگان بدون واسطه به مدیریت عامل شرکت منتقل خواهد شد.
گفتنی است «یکشنبه‌ها با نماینده‌ها و شبکه فروش» برنامه جدید روابط عمومی بیمه رازی است که هر یکشنبه مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی در دفاتر نماینده‌ها و شبکه فروش حاضر و از مشکلات و اقدامات آنها مطلع می شود.

بیشتر بخوانید  آیا ایا یارانه تیر ماه ۱۴۰۱ واریز شد + پیگیری واریز نشدن یارانه معیشتی – ایران چطور
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *