مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بیمه تکمیلی بیماران ام اس بلاتکلیف است

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


بیمه تکمیلی بیماران ام اس بلاتکلیف است

تسهیلات توانبخشی در مراکز هلال احمر در بیشتر نقاط کشور راه اندازی خواهد شد تا بیماران به پایگاه های متعدد دسترسی داشته باشند.

رئیس انجمن ام اس ایران با اشاره به اینکه بیمه تکمیلی بیماران ام اس همچنان بلاتکلیف است، گفت: هنوز در این زمینه با بیمه گذاران به توافق نرسیده ایم اما همچنان در حال انجام آن هستیم.

سیدحسن وزیری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا از اقدامات جدید برای بهبود توانبخشی بیماران ام اس خبر داد و گفت: علاوه بر تجهیزات انجمن توانبخشی، در حال رایزنی با سایر نهادها برای توسعه ظرفیت توانبخشی بیماران ام اس هستیم.

بیمه تکمیلی بیماران ام اس بلاتکلیف است

وی با اشاره به تفاهم با هلال احمر در این زمینه گفت: مقرر شد دستگاه های توانبخشی در مراکز هلال احمر در اکثر نقاط کشور در نظر گرفته شود تا بیماران به پایگاه های بیشتری دسترسی داشته باشند.

وزیری با اشاره به اینکه اقدامات دیگری نیز در حال انجام است، افزود: از جمله این اقدامات، جستجوی مکانی برای اسکان موقت بیمارانی است که از شهرستان برای درمان به تهران می آیند.

بیمه تکمیلی بیماران ام اس بلاتکلیف است

به گفته رئیس انجمن ام اس ایران، این مکان برای بیمارانی است که توانایی پرداخت هزینه های اقامت در تهران را ندارند.

وی افزود: علاوه بر این با همکاری سازمان مددکاری اجتماعی در تلاش هستیم تا در منازل به بیماران خدمات ارائه دهیم تا با ارائه ایاب و ذهاب مناسب توسط ولفار بتوانیم به سرعت به محل سکونت بیماران مراجعه و اقدامات لازم را انجام دهیم. برای آنها اقداماتی انجام می دهد.» بابا.

بیشتر بخوانید  عوارض مصرف بی رویه مسکن


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *