بیمه تعاون 1400؛ چگونه یک مسیر به موفقیت ختم شد؟



به گزارش شمانیوز، یونس مظلومی، مدیرعامل این شرکت از سال 1400، مواردی را مطرح کرد که اکنون قابل بازنگری است تا مسیر استراتژیکی که بیش از پیش در پیش گرفته است، بررسی شود. این امر به ویژه با توجه به میلیاردر شدن شرکت و اینکه دستیابی به اهداف تعیین شده مهمتر از هر چیز دیگری برای بررسی ایده ای که منجر به تحقق اهداف تعیین شده شده است، اهمیت دارد.

ارائه بیمه برای اولین بار در آسیا

تعاونی بیمه با ارائه بیمه های همه گیر و اپیدمی در مسیر جلوگیری از محدودیت های تجاری در دوران شیوع ویروس کرونا بود. مظلومی در این خصوص با اشاره به ساختار بیمه توقف فعالیت، تصریح کرد: این بیمه یکی از مهمترین اقدامات در نظام اقتصادی برای کاهش ریسک کاهش درآمد شرکت ها در زمان فوران تاج و تعطیلی این شرکت ها است. واحدها.” و در گروه بیمه پارامتریک. «برای اولین بار توسط تعاونی بیمه نمایندگی دارد و با توجه به ساختار آن نیازی به مراجعه به محل و … نیست و به محض اطلاع از خسارت، مراحل پرداخت آغاز می شود. بشین. “

مدیرعامل بیمه تعاون با اشاره به استقبال صنعت از بیمه توقف کسب و کار کرونا گفت: بسیاری از واحدهای تحت پوشش این بیمه به دلیل تعطیلی در معرض خطر بحران مالی قرار گرفته اند و از این منظر. اقدام بیمه تعاون کمک بزرگی به شرکت ها در مقابله با شیوع تاج است.»

“انقلاب در صنعت بیمه” نام کاری است که مستضعفان در مسئولیت اجتماعی شرکتی خود سرمایه گذاری کرده اند، “بیمه نامه در برابر بیماری های همه گیر و اپیدمی توقف”. علت این انتصاب فعالیت در گروه بیمه نامه های پارامتریک است که اخیرا مورد توجه صنعت بیمه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید  شاگردان اسکوچیچ در رتبه ۲۱ جهان و اول آسیا

صادرات و واردات خدمات بیمه ای

دومین موضوعی که مدیرکل تعاون بیمه به آن اشاره کرد، موضوع «صادرات و واردات خدمات بیمه ای» است. وی گفت: صادرات و واردات خدمات بیمه ای یک ضرورت برای صنعت بیمه ما است. ما باید به سمت صادرات و واردات خدمات بیمه ای برویم و تا زمانی که این اتفاق نیفتد، نگرانی های ما همچنان با خطرات بزرگ و فاجعه باری مواجه خواهد شد. وی ادامه داد: بی شک در کشور ما ظرفیت هایی برای واردات و صادرات خدمات بیمه ای وجود دارد و قطعا تحقق آن یکی از اهداف متخصصان بیمه در کشور است که امیدواریم با رفع تحریم ها محقق شود.

مظلومی همچنین بیان می کند که بازار بیمه اصیل ایران برای شرکت های بیمه بین المللی بسیار جذاب است و تمایل به حضور در بازار بیمه ایران وجود دارد که در دوره اولیه توافق برجام که به محض محدودیت ها و تحریم ها نشان می دهد. شرکت های اروپایی و آسیایی از جمله ژاپن که می خواستند در بازار بیمه ما سرمایه گذاری کنند.

دوستانه برای افزایش رقابت

مشاهده عملکرد مظلوم نشان می دهد که او از رقبای جدید در صنعت بیمه هراسی ندارد. وی خاطرنشان کرد: در همه مشاغل و صنایع رقابت با ورود افراد تازه وارد که یکی از مولفه های رقابت هستند همراه است، در صنعت بیمه نیز همین امر صادق است و شرکت های بیمه جدید ایده های نو را به ارمغان می آورند و فرصت رقابتی ایجاد می کنند. . او گفت..

شاید این نگاه سرکوب شده ناشی از این باشد که وی معتقد است «حضور شرکت های بیمه جدید به افزایش نفوذ و توسعه صنعت بیمه کمک می کند».

بیشتر بخوانید  اسم عاشقانه روسی‌‌ | عبارات عاشقانه روسی برای سیو اسم مخاطب خاص

وی گفت: علیرغم اینکه در حال حاضر 33 شرکت بیمه و باشگاه P&I در ایران وجود دارد، خوشبختانه توانسته ایم بر اساس استراتژی هایی که از بدو تاسیس تاکنون طراحی کرده ایم، به اهداف خود در جذب مشتری برسیم. وی گفت: برای دستیابی و رسیدن به اهداف اصلی. هدف که رضایت مشتریان ماست، علاوه بر رشد کمی و کیفی.”

شکایت از رشد کند Inshortek

مدیرعامل بیمه تعاون از جمله افرادی است که به فناوری علاقه مند است و در صنعت بیمه برای رسیدن به آن تلاش می کند. وی که در گفت و گوهای خود همواره به فناوری های نوین اشاره می کرد، معتقد است: «اینشورتک از نظر حجم و حجم سرمایه گذاری از سایر شرکت های فین تک عقب است و به میزان قابل توجهی کمتر است، اما هر چه جلوتر می رویم این سرمایه گذاری در حال افزایش است».

وی با بیان اینکه شرکت ها از کانال های مختلفی در این زمینه استفاده می کنند، گفت: برخی از این شرکت ها علاوه بر داشتن دفاتر سنتی فروش خود، از روش های مبتنی بر فناوری نیز برای ارائه خدمات بهتر استفاده می کنند.

این در حالی است که به گفته مظلومی، در آینده استفاده از فناوری و اصطلاح بیمه به قدری رایج خواهد شد که در سال های آینده صنعت بیمه به صورت بیمه ای اداره می شود.

روابط عمومی تعاونی بیمه

دیدگاهتان را بنویسید