بیمه ایران زائران حج را بیمه نمود



به گزارش شمانیوز، حسن شریفی در خصوص بیمه زائران حج تمتع اظهار داشت: تمامی زائرانی که از طریق سازمان حج و زیارت برای انجام مناسک حج تمتع در سال 1401 به عربستان سفر می کنند مشمول بیمه عمر (فوت به علت) و فوت یا از کارافتادگی می شوند. و ناتوانی کامل یا جزئی دائمی در اثر حادثه و درمان.

وی افزود: مدت این قرارداد از 30 اردیبهشت 1401 لغایت 10 شهریور 1401 است و مدت بیمه هر زائر از صفر بامداد دو روز قبل از پرواز آغاز و تا ساعت 24 ساعت 3 ادامه خواهد داشت. روز پس از ورود به کشور.دارد.

همچنین در صورتی که یکی از بیمه شدگان تا 24 ساعت از روز سوم پس از ورود به کشور به بیماری عروق کرونر قلب مبتلا شده باشد (مشروط به مثبت بودن نتیجه آزمایش PCR) و نیاز به درمان در ایران داشته باشد، تحت پوشش قرار می گیرند.

گفتنی است ایران برای انجام تعهدات اجتماعی خود به صورت فوری و بدون تشریفات بیمه ای، با ابراز همدردی با خانواده های بازماندگان و مصدومان این حوادث، نسبت به جبران بخشی از هزینه های خاکسپاری واکنش سریع نشان می دهد. و دفن قربانیان، شروع به پرداخت 250 میلیون ریال به حساب‌های شعب سراسر کشور کردند. بیمه ایران به عنوان تنها شرکت بیمه دولتی جزو اولین آژانس هایی بود که سیاست دولت را دنبال کرد و این میزان خسارت را در اسرع وقت پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید  نماینده تهران: برخی اعضای شورا از بیرون خط می‌گیرند! | شورای شهر تهران با استعفای چند عضو منحل می‌شود؟

روابط عمومی بیمه ایران

دیدگاهتان را بنویسید