مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بیمه ایران با دانشگاه علمی کاربردی سبا تفاهم نامه همکاری امضا کرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



دکتر سلامی در حاشیه امضای این تفاهم نامه با تاکید بر اینکه در دوره جدید مدیریت شرکت موضوع آموزش به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: آموزش هزینه نیست و کارایی بالایی برای کارکنان و شبکه های فروش ما دارد. به همین دلیل یکی از مهمترین اولویت ها است. البته این آموزش نباید به یک جنبه محدود شود. مهمترین ویژگی این آموزش ها کاربردی بودن آنهاست و به نظر من استفاده از آموزش ها منجر به شناخت روش های نوین در فرآیندهای مختلف شرکت از جمله فروش خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به امکانات تخصصی و منحصر به فرد مرکز علمی کاربردی صبا خاطرنشان کرد: با توجه به استعداد و توان نیروی انسانی متخصص و فنی باید به استفاده از ظرفیت های آموزشی داخلی بالقوه توجه جدی شود.

معینی همچنین در مراسم ارائه گزارش عملکرد این دانشگاه گفت: هدف از این تفاهم نامه تقویت مهارت فروش نمایندگان و شبکه فروش در بخش نمایندگان کل، عمر و تمدید ویژه پروانه نمایندگی در دانشگاه است. زمینه هفت مهارت فنی در بخش ها و تایید هوش تجاری و بازاریابی، مذاکره و تکنیک های زبان بدن، رشته مالی دیجیتال مارکتینگ، تحلیل بازار بیمه و صنعت، و مدیریت ریسک.

روابط عمومی بیمه ایران

بیشتر بخوانید  بیت کوین آماده جهش تا سطح 57 هزار دلار
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *