مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بیمارستان کنارک ظرف 2 روز تجهیز و به بهره برداری می رسد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



ایسنا / سیستان و بلوچستان وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تجهیزات بیمارستان کنارک تأمین شده است ، گفت: تجهیزات بیمارستان 64 تختخوابی در این شهر در قسمت جنوبی سیستان و بلوچستان طی 2 روز آینده آغاز می شود.

به گزارش ایسنا ، سعید نمکی عصر روز یکشنبه ، 11 تیر با مراجعه به بیمارستان 64 تختخوابی کنارک با بیان اینکه این بیمارستان متعلق به نیروی دریایی جمهوری اسلامی است ، اظهار داشت: ما توافق نامه ای تنظیم کرده ایم که به محض تحویل داده می شود

وی ادامه داد: امروز دیدیم که ساخت بیمارستان تقریباً به پایان رسیده است و از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی خواستیم تا دو روز آینده قطعات تکمیل شده را به همکاران خود تحویل دهیم ، زیرا ما امکانات پزشکی در تهران را آماده کردیم و به محض ارسال این تجهیزات اعلام شده است.

وزیر بهداشت گفت: با هماهنگی انجام شده طی 2 روز آینده ، قسمت های تکمیل شده برای تجهیزات به همکاران ما تحویل داده می شود. امیدواریم طی 2 هفته آینده بخش بزرگی از این بیمارستان تجهیز شده و در مدت زمان کوتاهی آماده ارائه خدمات به مردم باشد.

وی ادامه داد: من به استانهای سیستان و بلوچستان سفر کردم تا با همکاران خود در بخش بهداشت و درمان و همه افرادی که برای اداره کرونا در یک و نیم سال گذشته در ستاد استان زحمت کشیده اند دیدار کنم.

نمکی افزود: بازدید و بازرسی از مجتمع های بهداشتی و پزشکی ، به ویژه تحقیق درباره مسائل مربوط به مدیریت تاج و همچنین افتتاح برخی از پروژه های پزشکی از جمله برنامه های ما در سفر به سیستان و بلوچستان است.

بیشتر بخوانید  باشاک: فولادساز فردا همه را خوشحال خواهد کرد

وزیر بهداشت اظهار داشت: در این سفر موضوع ارائه تسهیلات و تسریع در روند ساخت پروژه های لازم مورد توجه قرار می گیرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *