مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بیمارستان ها باید برای موج ششم آماده باشند/ عدم وجود انواع تخت را باید در نظر گرفت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، فرمانده ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کلانشهر تهران با تاکید بر آمادگی اورژانس اطفال، پیشنهاد کرد مدیران بیمارستان در موج ششم ارتقای امکانات اقدام کنند. و بیمارستان تدارکات اکسیژن.

علیرضا زالی در نشست سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی افزود: مهمترین خط مقدم مقابله با این ویروس تیم های بهداشتی هستند و هر پرستاری که از خدمت خارج شود فشار مضاعفی به دیگران وارد می کند. اعضای تیم.”

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر لزوم بازآموزی بیشتر در بیمارستان ها تصریح کرد: یکی از نقاط ضعف شیوع این بیماری در بیمارستان ها زمانی است که کادر درمانی در زمان استراحت ماسک را برمی دارند.

زالی با بیان اینکه همه بهورزان باید نوبت سوم واکسن کرونا را تزریق کنند، افزود: مطلوب است با توجه به فراوانی انواع واکسن ها در کشور، کادر درمان با دوز سوم با نوبت اول متفاوت باشد. دوز دوم واکسن.” “برای تزریق.

وی ادامه داد: نسبت به سال گذشته میزان مرگ و میر پایین است و این نشان دهنده دو مورد کیفیت بالای درمان و مراقبت و همچنین پایین بودن میزان مرگ و میر ناشی از ویروس امیکرون است.

زالی با اشاره به تجربیات به دست آمده در سایر ابعاد کووید 19 بر لزوم تقویت کلینیک ها و تیم های تنفسی تاکید کرد و افزود: باید به تشکیل تیم های ترخیص توجه ویژه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اهمیت رعایت پروتکل دارویی منتشر شده از سوی وزارت بهداشت، گفت: دوره Omicron کوتاه است و احتمالاً نیازی به مصرف برخی داروها نیست. اما ذخایر دارویی کشور باید در شرایط کافی و مناسب باشد.

بیشتر بخوانید  معما؛ این تصویر زیبا 2 مشکل اساسی دارد؛ باهوش ها پیدا کنید؟ + پاسخ

زالی ادامه داد: نظارت بر این امر بر عهده رئیس بیمارستان است که آیا در این ایام عمل می شوند یا خیر، اما به دلیل درگیر شدن بیشتر کودکان مبتلا به بیماری امیکرون، باید موضوع کمبود تخت مورد توجه قرار گیرد، زیرا خصوصی بیمارستان‌ها امسال مهدکودک دارند.”

فرمانده ستاد مبارزه با فساد کرونا در کلانشهر تهران با تاکید بر آمادگی اورژانس اطفال، پیشنهاد کرد روسای بیمارستان ها برای موج ششم نسبت به ارتقای امکانات، دستگاه ها و تدارکات اکسیژن در بیمارستان ها اقدام کنند. .

زالی با اشاره به اقدامات بیمه سلامت برای پوشش درمان سرپایی بیماران عروق کرونر افزود: به طور حتم طبق بخشنامه قانونی سازمان بیمه اجتماعی این حمایت را در زمینه درمان سرپایی بیماران عروق کرونر خواهد داشت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *