بیل مکانیکی: پنجمین قهرمانی برای همه ما شیرین بود. ناراحت نیستم



به گزارش ایرنا ؛ کریم باقری وی در مصاحبه با رسانه های رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: پنجمین قهرمانی متوالی یک اتفاق شیرین و تاریخی بود که باید به همه هواداران تبریک بگویم و از آنها بخاطر حمایت صمیمانه و استثنایی آنها در طول فصل تشکر کنم. ما در این فصل مشکلات زیادی را تحمل کردیم ، اما در نهایت به هدف خود رسیدیم و فصل را با قهرمانی به پایان رساندیم. همه اعضای تیم و باشگاه برای این قهرمانی زحمت زیادی کشیدند و من با همه آنها خداحافظی می کنم.

مربی و چهره برجسته فوتبال ایران ادامه داد: بعد از بازی با پیکان مشکلاتی بوجود آمد که باعث ایجاد فضایی عجیب شد. مانند همه پرسپولیسی ها ، من از این قهرمانی خوشحالم و ما بدون هیچ تمایزی ، به همراه دیگر اعضای تیم در رختکن جشن گرفتیم. اگر من در مهمانی شرکت نمی کردم ، دلیلی وجود نداشت که بگویم از کسی ناراحت هستم. هر اتفاقی که بیفتد ، امشب خوب تمام شد و من برای هیچکس متاسف نیستم. نکته اصلی برای همه ما ثبت یک قهرمانی دیگر در تاریخ باشگاه پرسپولیس است و اکنون زمان جشن و شادی است ، نه این که بخواهیم به مسائل حاشیه ای بپردازیم. یک اتفاق خوب و مهم برای باشگاه پرسپولیس رخ داد و تمام توجه ما باید معطوف به لذت قهرمانی و موفقیت های آینده باشد.

بیل مکانیکی ها اضافه کردند: “اجازه دهید فقط بگویم که رمز موفقیت ما در این فصل در اتحاد بزرگی بود که بین کارکنان ، مدیران باشگاه ، بازیکنان و هواداران ایجاد شد و با وجود مشکلات زیادی که در طول فصل تجربه کردیم ، موفق به پیروزی شدیم. قهرمانی “پرسپولیس راه خود را پیدا کرده است و باید برای موفقیت در سالهای آینده آماده باشد. اگر بخواهیم با شایعات همگام شویم ، از وظیفه اصلی خود که تعیین اهداف و برنامه ریزی برای موفقیت های آینده است غافل می شویم. کارهای زیادی در حال انجام است.” با بازی ، اما تمرکز خود را از دست نمی دهیم. مهم این است که همه ما متحد باشیم و اجازه ندهیم این مسائل بر کار ما تأثیر منفی بگذارد یا باعث نگرانی طرفداران شود.

بیشتر بخوانید  توزیع 80 هزار تن مرغ منجمد در کشور تا پایان سال

دیدگاهتان را بنویسید