بیش از 5000 نامزد از امکانات تاج در خراسان رضوی برخوردار می شوند



ایسنا / خراسان رضوی دبیر شورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی با اشاره به اینکه “آخرین فرصت برای تهیه تجهیزات تاج در اواخر مارس 1999 بود” ، گفت: در آخرین بخشنامه بانک مرکزی ، امکان دریافت تجهیزات تاج تا پایان تمدید شده است. سپتامبر ، راه را برای پرداخت تجهیزات تاج هموار می کند. “برای 5531 مورد در انتظار دریافت تسهیلات در نظر گرفته شده است.

حمید صفایی نیکو در گفت وگو با ایسنا ، در مورد میزان تجهیزات ارائه شده به مشاغل آسیب دیده تاج در خراسان رضوی اظهار داشت: از ابتدای سال 1999 تاکنون 37 هزار و 449 پرونده به ارزش 7 هزار و 29 میلیارد ریال پذیرفته شده است.

وی افزود: از این تعداد پرونده به 32 هزار و 500 داوطلب تسهیلات پرداخت شد. تقریباً 85٪ متقاضیان تجهیزات تاج دستمزد دریافت می کنند.

دبیر شورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی با اشاره به اینکه “آخرین فرصت برای دریافت تجهیزات تاج در اواخر مارس 1999 بود” ، خاطرنشان کرد: متقاضیان تا پایان ماه مارس فرصت داشتند برای مشاغل دارای تاج آسیب دیده اقدام کنند ، بنابراین در سه ماهه هیچ پرداختی از ابتدای سال جاری انجام نشده است. در آخرین بخشنامه بانک مرکزی ، این امکان تا پایان ماه سپتامبر تمدید شد که موجب پرداخت تسهیلات تاجگذاری برای 5،531 پرونده در انتظار دریافت وام شد.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  بازگشت بورس به مدار صعود در معاملات امروز

دیدگاهتان را بنویسید