بیش از 2000 کامیون کالاهای اساسی وارد گلستان شدند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



مهدی میکانی در گفتگو با گزارشگر بیشتر بیانیه: از 11 ژوئن تا 11 ژوئیه سال جاری بیش از 56000 تن کالای اساسی و دام به استان گلستان وارد شده است.

مدیرعامل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از تشکیل جلسه هماهنگی لازم برای ارسال ناوگان مورد نیاز به بندر امام خمینی (ره) خبر داد و افزود: در ماه گذشته بیش از دو هزار کامیون حمل کالاهای اساسی و حیوانات ورودی بودند از بندر امام بار شد و وارد استان شد.

وی اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم محصولات یاد شده در بندر امام خمینی (ره) و با توجه به اهمیت تأمین به موقع و حمل و نقل نیازهای حیاتی انسان ، می توان بارنامه ای از بندر امام برای بندر امام صادر کرد. حمل و نقل شرکت های ناوگان استانی. بار برای حمل کالاهای مورد نیاز استان بدون وقفه.

میکانی گفت: شرکت های حمل و نقل علاوه بر صدور حواله ، برای هر کامیون ارسالی باید اطلاعات لازم را در سیستم گمرک (epl) ثبت کنند تا خودرو بتواند به منطقه بندر امام خمینی (ره) وارد شود.

وی افزود: شرکت های حمل و نقل در صورت نداشتن نام کاربری گمرکی لازم است اقدامات لازم را برای بدست آوردن آن انجام دهند.

مدیرعامل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان همچنین از تلاش رانندگان برای رعایت پروتکل های بهداشتی صحبت کرد و افزود: کلیه کامیون های ارسالی باید قبل از ورود به بندر امام خمینی ضد عفونی و تایید شوند.

وی همچنین از ایجاد کمیسیون حمل کالاهای اساسی برای تسریع در رسیدگی به پرونده های مربوطه در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان خبر داد و گفت: حمل کالاهای اساسی طی روزهای آینده در یک مسیر خاص.

بیشتر بخوانید  یارانه معیشتی خرداد ماه چه زمانی واریز می شود؟

میکانی گفت: کامیون های اعزامی از استان گلستان برای انتقال دام باید کد دامپزشکی را از طریق شبکه دامپزشکی شهرستان خود دریافت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: برای تسریع در حمل و نقل م institutionsسسات دامی علاوه بر کلیه شرکت های حمل و نقل استان ملزم به ارسال حداکثر کامیون به بندر امام ، ناوگان مدنی اداره کل اداره کل حمل و نقل دام به بندر امام رفت.

دیدگاهتان را بنویسید