مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بیش از 18000 کاشانی از خدمات هلال احمر بهره مند شدند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر کاشان ، سید منصور میرابوطالبی روز دوشنبه افزود: طرح نظارت بر سلامت پس از شیوع ویروس کرونا با همکاری سازمان جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر ، دانشگاه پزشکی کاسیواتان و دانشگاه علوم پزشکی بسیج ، کنترل و پایش علوم پزشکی از اقدامات بهداشتی خوبی برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا استفاده کرده است.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح در داخل گروه های پشتیبانی ، مراقبت و مشارکت ، پنج هزار و 75 کلاس در شهرستان کاشان از نظر نظارت بر مشکلات بهداشتی مشاهده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان گفت: از سال گذشته ، 100 داوطلب جوان از این جمعیت علاوه بر غربالگری و توزیع بروشور ، نظارت بر رویه های بهداشتی 13000 شهروند ، سفارشات بهداشتی را در قالب 11 گروه سیار و 30 گروه ثابت انجام داده اند. . “آنها تدریس می کردند.

به گفته وی ، داوطلبان جمعیت هلال احمر در این طرح مردم را به استفاده از سرویس های بهداشتی مانند ماسک و دستکش و حفظ فاصله اجتماعی در مکان های شلوغ ترغیب می کنند.

میرابوتالبی با یادآوری شیوع ویروس کرونا و به ویژه انتقال سریع سویه های جدید ویروس ، از جمله ویروس دلتا (ویروس کرونا ویروس هند) ، گفت: “اجرای برنامه های نظارت و کنترل کننده های بهداشتی نقش مهمی در آموزش مردم و کنترل Covid داشته است. 19 بیماری در منطقه. “

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان با اشاره به اینکه داوطلبان جمعیت هلال احمر با کمک سایر سازمان ها در چهار نقطه در ورودی های کاشان مستقر هستند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا را بشکنند ، افزود: هموطنان در سال های 1998 و 1999 در ورودی های شهر کاشان پیش بینی شده بودند.

بیشتر بخوانید  فوری؛بازگشت سکه به کانال 28 میلیونی

در حال حاضر وضعیت تاج شهر کاشان قرمز است.

ویروس تاج در وهان ، چین در اواسط دسامبر سال 2019 گزارش شد. این بیماری در ابتدا به عنوان ذات الریه گزارش شده بود ، اما کمیسیون ملی بهداشت چین شیوع ویروس در این کشور را در تاریخ 30 دسامبر 2019 رسما اعلام کرد.

ویروس کرونا 2019 (COVID-19) سرانجام به همه کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را وادار به اعلام وضعیت اضطراری کرد.

برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، توصیه می شود اقدامات بهداشتی مانند استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را دنبال کنید.

شهر کاشان با بیش از 364 هزار نفر جمعیت در حدود 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *